Liittymän siirtoon tarvitaan aina luovutuslupa liittymän nykyiseltä omistajalta. Jos olet tekemässä numeronsiirtoa, eli siirtämässä numeroa toiselta operaattorilta Telialle, ja olet liittymän nykyinen omistaja, voit täyttää siirtoon vaadittavan valtakirjapohjan yrityksesi tiedoilla. Tarkemmat ohjeet siirtoon löydät alta.
HUOM! Liittymän siirto kestää noin 5-15 arkipäivää. Jos liittymä on jo Telialla ja liittymän siirto -valtakirja kunnossa, tehdään siirto mahdollisimman pian.
Jos olet työsuhdeliittymän käyttäjä, käänny yrityksen liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.
Siirrä liittymä yrityksellesi Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
- Kirjaudu
- Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymän siirto yritykselle.
- Syötä haluamasi puhelinnumero Siirrettävän liittymän numero -kenttään ja lisää allekirjoitettu luovutuslupa liitteeksi.
- Valitse Avaa matkapuhelinliittymä ja siirry eteenpäin Jatka -painikeesta.
- Täytä haluamasi henkilön käyttäjätiedot.
- Valitse haluamasi liittymätyyppi Liittymät matkapuhelimeen -alasvetovalikosta. Huom! Jos yrityksellesi siirrettävä liittymä on toisen operaattorin liittymä, lisääthän haluamasi toimitusosoitteen, johon lähetämme uuden SIM-kortin.
- Valitse haluamasi lisäpalvelut, estot ja rajoitukset.
- Tarkista esikatselussa siirtämäsi liittymän tilaustiedot ja lähetä tilaus Vahvista-painikkeesta.
Halutessasi voit myös ladata valtakirjapohjan (pdf) tai käyttää avointa valtakirjaa ja lähettää sen meille viestillä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa tai lomakkeella.
Voit myös ottaa yhteyttä
kirjautuneena chatissa, tai
soittamalla yritysasiakaspalveluun
Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.