Puhelinliittymän siirto yrityksellesi

Numeron siirto yritykselle onnistuu vaihtamalla sen omistajaa tai operaattoria.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Liittymän siirtoon tarvitaan aina luovutuslupa liittymän nykyiseltä omistajalta. Jos olet tekemässä numeronsiirtoa, eli siirtämässä numeroa toiselta operaattorilta Telialle, ja olet liittymän nykyinen omistaja, voit täyttää siirtoon vaadittavan valtakirjapohjan yrityksesi tiedoilla. Tarkemmat ohjeet siirtoon löydät alta.

HUOM! Liittymän siirto kestää noin 5-15 arkipäivää. Jos liittymä on jo Telialla ja liittymän siirto -valtakirja kunnossa, tehdään siirto mahdollisimman pian.

Jos olet työsuhdeliittymän käyttäjä, käänny yrityksen liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.

Siirrä liittymä yrityksellesi Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
  1. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymän siirto yritykselle.
  3. Syötä haluamasi puhelinnumero Siirrettävän liittymän numero -kenttään ja lisää allekirjoitettu luovutuslupa liitteeksi.
  4. Valitse Avaa matkapuhelinliittymä ja siirry eteenpäin Jatka -painikeesta.
  5. Täytä haluamasi henkilön käyttäjätiedot.
  6. Valitse haluamasi liittymätyyppi Liittymät matkapuhelimeen -alasvetovalikosta. Huom! Jos yrityksellesi siirrettävä liittymä on toisen operaattorin liittymä, lisääthän haluamasi toimitusosoitteen, johon lähetämme uuden SIM-kortin.
  7. Valitse haluamasi lisäpalvelut, estot ja rajoitukset.
  8. Tarkista esikatselussa siirtämäsi liittymän tilaustiedot ja lähetä tilaus Vahvista-painikkeesta.


Halutessasi voit myös ladata valtakirjapohjan (pdf) tai käyttää avointa valtakirjaa ja lähettää sen meille viestillä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa tai lomakkeella.

Muut tavat

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa, tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa maksuton soittoaika

Palvelemme numerossa kaikkia Telian asiakkaita ja Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaita.


  0200 20 300

(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Arkisin 8–16
 

Palvelemme numerossa Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita.

 060 016 171

(mpm/pvm)
Arkisin 9–15

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi

Luo käyttäjätunnus


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan