Lähdössä lomalle? Katso ohje Poissaolo- ja lomatiedotteen tekemiseen. Katso ohje

Yrityksen nettiliittymien siirto (kaikki tai osa)

Näin siirrät kerralla osan tai kaikki yrityksesi nettiliittymät, esim. yritysmuodon muuttuessa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Siirry kuluttaja-asiakkaiden ohjeisiin.

Voit siirtää kaikki tai osan yrityksen nettiliittymistä kerralla. Tämä tehdään siirtosopimuksella. Jos haluat siirtää nettiliittymän kuluttajalta yritykselle, ole yhteydessä asiakaspalveluumme

Siirtosopimus käy seuraavissa toimenpiteissä:

  • yritysmuodon muuttuminen (esim. toiminimestä osakeyhtiöksi),
  • yritystoiminnan lakkautuminen (liittymät siirretään uudelle yritysasiakkaalle),
  • yritystoiminnan jakautuminen useampaan yritykseen,
  • fuusio.

Lataa siirtosopimus (pdf)

 

Siirto konkurssitapauksissa

Konkurssitapauksissa liittymien ja palveluiden siirto yritykseltä konkurssipesälle tai toiselle yritykselle tapahtuu eri siirtosopimuksella:

Lataa konkurssisiirtosopimus (pdf)

Sopimusasiakirjat voit lähettää lomakkeella tai Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

 

Muut tavat

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa,

 soittamalla yritysasiakaspalveluun tai

lähettämällä viestin lomakkeella.

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan