Ulkoisen sovelluksen integrointi Vip Softphoneen

Tämän ohjeen avulla voit integroida ulkoisen sovelluksen VIPin Softphoneen.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

VIPiin voidaan integroida ulkoisia sovelluksia, jolloin ulkoinen sovellus avautuu joko automaattisesti tai manuaalisesti asiakaspalvelijan toimesta puhelun saapuessa. Toiminto on käytettävissä VIP Softphonella, eli sen käyttö vaatii Multi-käyttäjäprofiilin. Ulkoisen sovelluksen integraatio on määritettävä käyttäjäkohtaisesti VIP Softphoneen käyttäjän toimesta. Käyttötapauksia ovat esimerkiksi soittajan numeron hakeminen numerohakupalvelusta tai soittajan tietojen avaaminen CRM-järjestelmästä.

Ulkoisen sovelluksen integrointi
  1. Avaa VIP Softphone.
  2. Valitse Työkalut ja sen jälkeen Asetukset.
  3. Klikkaa Lisää ja valitse Määritä ulkoiset sovellukset
  4. Paina Lisää ja nimeä ulkoinen sovellus selkeästi kohdassa Anna kuvaus (esim. numerohakupalvelu tai CRM-järjestelmä)
  5. Lisää valinta kohtaan Automaattikäynnistys, jos haluat ulkoisen sovelluksen käynnistyvän automaattisesti puhelun saapuessa. Jos valitset Näytä pikavalinta, sovellus tulee avata Softphonen valikosta (neliöikoni) puhelun aikana
  6. Lisää kohtaan Anna käynnistys-url avattavan sovelluksen url, ja lisää urliin, haluatko hakea tietoja soittajan nimellä ($CALLINGNAME) vai numerolla ($CALLINGNUMBER). Saat lisätietoa kutsu-urlin määrittämisestä yrityksesi VIP-pääkäyttäjältä tai ulkoisen sovelluksen toimittajalta.
  7. Jos haluat esimerkiksi hakea Fonectasta soittajan tiedot, kirjoita käynnistys-url muodossa fonecta.fi/haku/$CALLINGNUMBER
  8. Jos haluat avata uuden sähköpostiviestin niin, että viestin otsikko- ja tekstikentässä on valmiina soittajan nimi, kirjoita käynnistys-url muodossa: mailto:?subject=$CALLINGNAME yritti soittaa sinulle.&body=Hei, $CALLINGNAME yritti soittaa sinulle.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Seuraa somessa

LinkedInissä, Facebookissa ja X:ssä voit keskustella toimialaamme ja palveluihimme liittyvistä asioista.

 

Telia LinkedInissä
Telia Facebookissa
Telia X:ssä 

 

24/7
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan