VIPiin voidaan integroida ulkoisia sovelluksia, jolloin ulkoinen sovellus avautuu joko automaattisesti tai manuaalisesti asiakaspalvelijan toimesta puhelun saapuessa. Toiminto on käytettävissä VIP Softphonella, eli sen käyttö vaatii Multi-käyttäjäprofiilin. Ulkoisen sovelluksen integraatio on määritettävä käyttäjäkohtaisesti VIP Softphoneen käyttäjän toimesta. Käyttötapauksia ovat esimerkiksi soittajan numeron hakeminen numerohakupalvelusta tai soittajan tietojen avaaminen CRM-järjestelmästä.
VIP-kotisivulle kirjautuminen ja sovellusten käyttöönotto
VIP-mobiilisovelluksen käyttöönotto ei onnistu
Profiilit ja kielivalinnat
Olotilat eli aktiviteetit ja roolit
Loma- tai poissaoloviestin asettaminen
VIP-palvelun käyttäjän puheluasetukset loma-aikana
Soitonsiirto VIP-palvelussa
Tavoitettavuuden eli aktiviteetin ja roolin asettaminen
VIP postilaatikko eli vastaaja
Kontaktien lisäys ja hallinta
Vastatun puhelun kääntäminen VIP-palvelussa
Puhelun tallentaminen ja tallentamisen keskeyttäminen
VIP-palvelun puheluloki
Kirjautuminen asiakaspalvelu (ACD)- ja välittäjänumeroihin (Attendant)
Palvelun käyttö ulkomailla
VIP-kontaktien synkronointi
Neuvottelupuhelun järjestäminen VIP-palvelussa
VIP-palvelun VoIP- eli internet-puhelut
VIP-sanasto
Viestintäpalvelu VIPin asettaminen oletussovellukseksi
Minun Telia Yrityksille
Kirjaudu Rekisteröidy
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.
Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.
Tutustu asiointipalveluun
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä. Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Seuraa somessa
LinkedInissä, Facebookissa ja X:ssä voit keskustella toimialaamme ja palveluihimme liittyvistä asioista.
Telia LinkedInissä Telia Facebookissa Telia X:ssä
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.
Laitteet ja liittymät Muut yritystuotteet
Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.
Siirry kauppaan