VIP postilaatikko eli vastaaja

Näin hallinnoit postilaatikkoa eli vastaajaasi VIP-palvelussa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Pääset hallinnoimaan vastaajaasi soittamalla vastaajanumeroosi. Sen numero on yrityskohtainen ja saat sen selville VIP-sovelluksen hakutoiminnolla käyttämällä hakusanaa Vastaaja. Saat vastaajanumeron myös VIP-pääkäyttäjältäsi.

Lue lisää VIP-sovelluksen käyttöönotosta

Vastaajanumero näkyy myös uusien vastaajaviestien ilmoitustekstiviestissä. Vastaajan asetuksissa on oletuksena päällä ilmoitus uusista vastaajaviesteistä tekstiviestillä.

Yrityksesi pääkäyttäjä voi poistaa vastaajapalvelun lisäämällä käyttäjän No voicemail -ryhmään.

Huom! Matkapuhelimen asetuksista ei saa tehdä soitonsiirtoja vastaajanumeroon. Puhelut ohjautuvat vastaajan VIP-palvelun puhelureitityssäännöillä, joita yrityksesi pääkäyttäjä voi muokata.

Ohjevideo: Vastaajaviestien kuuntelu ja oman tervehdyksen äänittäminen 

VIP-palvelun vastaajaviestien kuuntelu

Voit kuunnella ja poistaa vastaajaviestejäsi seuraavilla tavoilla:

  • Soittamalla vastaajanumeroosi.
  • Hallinnoimalla viestejä VIP-mobiilisovelluksen kautta.
  • Hallinnoimalla viestejä VIP Softphonen Vastaaja-välilehden kautta.
  • Kirjautumalla VIP-kotisivulle ja avaamalla ylävalikosta kohta Postilaatikko.

 

Oman tervehdyksen äänittäminen

Voit äänittää uuden vastaajatervehdyksen tai poistaa tervehdyksen kokonaan soittamalla vastaajanumeroosi.

Soitettua vastaajanumeroosi, voit toimia seuraavin tavoin:

  • Voit toistaa oman tervehdyksen painamalla 4.
  • Voit tallentaa oman tervehdyksen painamalla 5.
  • Voit poistaa oman tervehdyksen painamalla 6.

Koko vastaajavalikko on nähtävillä myös VIP-kotisivulla ylävalikon kohdasta Postilaatikko.

VIP Vastaajan asetukset ja PIN-koodi

Yleisimpiä asetuksia hallinnoidaaan VIP-kotisivulla valitsemalla ensin ylävalikosta Palvelut ja sen alta Vastaajan asetukset -sivulla.

PIN-koodin määrittäminen

Yrityksesi VIP-pääkäyttäjä määrittää tarvitaanko vastaajaan pin-koodia Suomessa soitetuissa puheluissa. Jos pin-koodi kysely on päällä, tällä ohjeella pääset määrittämään oman pin-koodisi.

  1. Kirjaudu VIP-kotisivulle
  2. Valitse Koti-välilehti.
  3. Valitse Oma profiili.
  4. Syötä haluamasi PIN-koodi ja vahvista se.
  5. Tallenna asetukset painamalla Muuta PIN-koodi.

Ohjevideo: Softphone vastaajan asetukset

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)
Numero yhdistyy 1.6. yleiseen Telian yritysasiakaspalvelunumeroon 0200 20300


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Varaa soittoaika
Jätä yhteydenottopyyntö


Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.

Tutustu yritysmyyjiin


Yrityspisteet

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.

Löydä lähin Telia Kaupan yrityspiste


PK-yritysten yritysmyynti

0200 20 300
Arkisin 8–16
(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan