Luo tunnukset Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja saat kahvin ja suklaapatukan R-kioskilta. Rekisteröidy ja lunasta Ärräkoodi! Rekisteröidy

Postilaatikko eli vastaaja

Näin hallinnoit postilaatikkoa eli vastaajaasi VIP-palvelussa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Pääset hallinnoimaan vastaajaasi soittamalla vastaajanumeroosi. Sen numero on yrityskohtainen ja saat sen selville VIP-sovelluksen hakutoiminnolla käyttämällä hakusanaa Vastaaja. Saat vastaajanumeron myös VIP-pääkäyttäjältäsi.

Lue lisää VIP-sovelluksen käyttöönotosta

Vastaajanumero näkyy myös uusien vastaajaviestien ilmoitustekstiviestissä. Vastaajan asetuksissa on oletuksena päällä ilmoitus uusista vastaajaviesteistä tekstiviestillä.

Yrityksesi pääkäyttäjä voi poistaa vastaajapalvelun lisäämällä käyttäjän No voicemail -ryhmään.

Huom! Matkapuhelimen asetuksista ei saa tehdä soitonsiirtoja vastaajanumeroon. Puhelut ohjautuvat vastaajan VIP-palvelun puhelureitityssäännöillä, joita yrityksesi pääkäyttäjä voi muokata.

Vastaajaviestien kuuntelu

Voit kuunnella ja poistaa vastaajaviestejäsi seuraavilla tavoilla:

  • Soittamalla vastaajanumeroosi.
  • Hallinnoimalla viestejä VIP-mobiilisovelluksen kautta.
  • Hallinnoimalla viestejä VIP Softphonen Vastaaja-välilehden kautta.
  • Kirjautumalla VIP-kotisivulle ja avaamalla ylävalikosta kohta Postilaatikko.

 

Oman tervehdyksen äänittäminen

Voit äänittää uuden vastaajatervehdyksen tai poistaa tervehdyksen kokonaan soittamalla vastaajanumeroosi.

Soitettua vastaajanumeroosi, voit toimia seuraavin tavoin:

  • Voit toistaa oman tervehdyksen painamalla 4.
  • Voit tallentaa oman tervehdyksen painamalla 5.
  • Voit poistaa oman tervehdyksen painamalla 6.

Koko vastaajavalikko on nähtävillä myös VIP-kotisivulla ylävalikon kohdasta Postilaatikko.

Vastaajan asetukset ja PIN-koodi

Yleisimpiä asetuksia hallinnoidaaan VIP-kotisivulla valitsemalla ensin ylävalikosta Palvelut ja sen alta Vastaajan asetukset -sivulla.

PIN-koodin määrittäminen

Yrityksesi VIP-pääkäyttäjä määrittää tarvitaanko vastaajaan pin-koodia Suomessa soitetuissa puheluissa. Jos pin-koodi kysely on päällä, tällä ohjeella pääset määrittämään oman pin-koodisi.

  1. Kirjaudu VIP-kotisivulle
  2. Valitse Koti-välilehti.
  3. Valitse Oma profiili.
  4. Syötä haluamasi PIN-koodi ja vahvista se.
  5. Tallenna asetukset painamalla Muuta PIN-koodi.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa soittoaika


PK-yritykset

Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan