Luo tunnukset Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja saat kahvin ja suklaapatukan R-kioskilta. Rekisteröidy ja lunasta Ärräkoodi! Rekisteröidy
Postilaatikko eli vastaaja
Pääset hallinnoimaan vastaajaasi soittamalla vastaajanumeroosi. Sen numero on yrityskohtainen ja saat sen selville VIP-sovelluksen hakutoiminnolla käyttämällä hakusanaa Vastaaja. Saat vastaajanumeron myös VIP-pääkäyttäjältäsi.
Lue lisää VIP-sovelluksen käyttöönotosta
Vastaajanumero näkyy myös uusien vastaajaviestien ilmoitustekstiviestissä. Vastaajan asetuksissa on oletuksena päällä ilmoitus uusista vastaajaviesteistä tekstiviestillä.
Yrityksesi pääkäyttäjä voi poistaa vastaajapalvelun lisäämällä käyttäjän No voicemail -ryhmään.
Huom! Matkapuhelimen asetuksista ei saa tehdä soitonsiirtoja vastaajanumeroon. Puhelut ohjautuvat vastaajan VIP-palvelun puhelureitityssäännöillä, joita yrityksesi pääkäyttäjä voi muokata.
Voit kuunnella ja poistaa vastaajaviestejäsi seuraavilla tavoilla:
- Soittamalla vastaajanumeroosi.
- Hallinnoimalla viestejä VIP-mobiilisovelluksen kautta.
- Hallinnoimalla viestejä VIP Softphonen Vastaaja-välilehden kautta.
- Kirjautumalla VIP-kotisivulle ja avaamalla ylävalikosta kohta Postilaatikko.
Voit äänittää uuden vastaajatervehdyksen tai poistaa tervehdyksen kokonaan soittamalla vastaajanumeroosi.
Soitettua vastaajanumeroosi, voit toimia seuraavin tavoin:
- Voit toistaa oman tervehdyksen painamalla 4.
- Voit tallentaa oman tervehdyksen painamalla 5.
- Voit poistaa oman tervehdyksen painamalla 6.
Koko vastaajavalikko on nähtävillä myös VIP-kotisivulla ylävalikon kohdasta Postilaatikko.
Yleisimpiä asetuksia hallinnoidaaan VIP-kotisivulla valitsemalla ensin ylävalikosta Palvelut ja sen alta Vastaajan asetukset -sivulla.
PIN-koodin määrittäminen
Yrityksesi VIP-pääkäyttäjä määrittää tarvitaanko vastaajaan pin-koodia Suomessa soitetuissa puheluissa. Jos pin-koodi kysely on päällä, tällä ohjeella pääset määrittämään oman pin-koodisi.
- Kirjaudu VIP-kotisivulle
- Valitse Koti-välilehti.
- Valitse Oma profiili.
- Syötä haluamasi PIN-koodi ja vahvista se.
- Tallenna asetukset painamalla Muuta PIN-koodi.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Ilman kirjautumista
Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää