Pääkäyttäjäoikeudet

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Pääkäyttäjä voi lisätä käyttäjälle tai poistaa käyttäjältä pääkäyttäjäoikeudet, mutta pääkäyttäjä ei voi poistaa itseltään oikeuksia. VIP pääkäyttäjä voi mm. muokata käyttäjien tietoja, luoda uusia asiakaspalvelu- ja vaihdenumeroita, äänittää tiedotteita asiakaspalvelu-, vaihde- ja soittorinkinumeroihin ja IVR-valikoihin VIP Kotisivulla.

Pääkäyttäjäoikeudet tulee antaa vain harkitusti, sillä VIP pääkäyttäjä voi muokata lähes kaikkia VIPin asetuksia.

Pääkäyttäjäoikeuksien lisääminen 

  1. Kirjaudu VIP Kotisivulle.
  2. Valitse järjestelmänvalvojan näkymässä Käyttäjien hallinta -välilehti.
  3. Valitse Käyttäjät ja hae käyttäjä, jolle haluat lisätä oikeudet.
  4. Avaa käyttäjän tiedot klikkaamalla käyttäjän numeroa.
  5. Mene kohtaan Roolit.
  6. Valitse kohdassa Järjestelmänasiakaspalvelija jolla on profiili alasvetolaatikosta FI Customer admin tai FI Limited Customer admin. Limited Customer admin -oikeuksilla VIP Kotisivun Palvelut-välilehti ei ole käytettävissä. Palvelut-välilehdellä hallinnoidaan mm. puheluohjauksia. 
  7. Kohdassa ”ja organisaatiolle valinta” tulee olla valinta Vain oman organisaation hallinta.
  8. Tallenna muutokset sivun alaosassa

Voit poistaa pääkäyttäjäoikeudet toiselta pääkäyttäjältä poistamalla valinnan kohdasta Järjestelmänasiakaspalvelija jolla on profiili ja tallentamalla muutokset sivun alaosasta. Et voi poistaa pääkäyttäjäoikeuksia itseltäsi.

 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)
Numero yhdistyy 1.6. yleiseen Telian yritysasiakaspalvelunumeroon 0200 20300


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan