Pääkäyttäjäoikeudet

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Pääkäyttäjä voi lisätä käyttäjälle tai poistaa käyttäjältä pääkäyttäjäoikeudet, mutta pääkäyttäjä ei voi poistaa itseltään oikeuksia. VIP pääkäyttäjä voi mm. muokata käyttäjien tietoja, luoda uusia asiakaspalvelu- ja vaihdenumeroita, äänittää tiedotteita asiakaspalvelu-, vaihde- ja soittorinkinumeroihin ja IVR-valikoihin VIP Kotisivulla.

Pääkäyttäjäoikeudet tulee antaa vain harkitusti, sillä VIP pääkäyttäjä voi muokata lähes kaikkia VIPin asetuksia.

Pääkäyttäjäoikeuksien lisääminen 

  1. Kirjaudu VIP Kotisivulle.
  2. Valitse järjestelmänvalvojan näkymässä Käyttäjien hallinta -välilehti.
  3. Valitse Käyttäjät ja hae käyttäjä, jolle haluat lisätä oikeudet.
  4. Avaa käyttäjän tiedot klikkaamalla käyttäjän numeroa.
  5. Mene kohtaan Roolit.
  6. Valitse kohdassa Järjestelmänvalvoja jolla on profiili alasvetolaatikosta FI Customer admin tai FI Limited Customer admin. Limited Customer admin -oikeuksilla VIP Kotisivun Palvelut-välilehti ei ole käytettävissä. Palvelut-välilehdellä hallinnoidaan mm. puheluohjauksia. 
  7. Kohdassa ”ja organisaatiolle valinta” tulee olla valinta Vain oman organisaation hallinta.
  8. Tallenna muutokset sivun alaosassa

Voit poistaa pääkäyttäjäoikeudet toiselta pääkäyttäjältä poistamalla valinnan kohdasta Järjestelmänasiakaspalvelija jolla on profiili ja tallentamalla muutokset sivun alaosasta. Et voi poistaa pääkäyttäjäoikeuksia itseltäsi.

 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta