Asiakaspalvelija- tai välittäjälisenssit

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Asiakaspalvelunumeroon (ACD-ryhmä) sisäänkirjautuminen vaatii, että käyttäjällä on oikeus kirjautua jonoon ja yrityksellä on vapaita VIP-asiakaspalvelijalisenssejä. Lisenssit ovat kelluvia, eli heti kun yksi asiakaspalvelija kirjautuu ulos jonoista, vapautuu lisenssi jonkun muun käytettäväksi. Kun asiakaspalvelija kirjautuu johonkin jonoon, hän varaa yhden lisenssin. Jos hän kirjautuu lisäksi muihin jonoihin, ei hän tarvitse uutta lisenssiä. Lisenssi on aina asiakaspalvelija- eikä jonokohtainen. Jos siis yrityksessäsi on neljä asiakaspalvelijaa, mutta vain kolme heistä on kirjautuneena ryhmään yhtäaikaisesti, riittää kolme asiakaspalvelijalisenssiä. 

Vaihteen numeroille on oma lisenssinsä; VIP-välittäjä. Vaihteen numeroihin ei voi kirjautua VIP-asiakaspalvelijalisensseillä eikä toisinpäin. Muuten VIP-välittäjälisenssi toimii samoin kuin VIP-asiakaspalvelijalisenssi.

Asiakaspalvelija- tai välittäjälisenssien tilaaminen

Asiakaspalvelija- ja välittäjälisenssit tilataan Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta.

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Klikkaa kohdasta Ota yhteyttä Teliaan ja valitse Tee palvelupyyntö.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan