Näiden ohjeiden avulla teet tarvittavat toimenpiteet puhelinvaihteeseen loman ajaksi tai muulle normaalista poikkeavalle aukioloajalle.
Muuta mm. vaihde-, asiakaspalvelu- ja soittorinkinumeroiden aukioloaikoja Aikataulutoiminnon avulla voidaan hallita vaihde-, asiakaspalvelu- sekä soittorinkinumeroiden ja IVR-palveluvalikoiden aukioloaikoja. Toiminnon avulla asiakas saa siis oikean ääniviestin tai soitonsiirron esimerkiksi silloin, kun kyseinen vaihdenumero on kiinni. Aikataulujen hallinta VIP-palvelussa
VIP-palvelun kytkentä ja irtisanominen sekä profiilien hallinnointi
Äänitiedotteiden hallinta
Olotilojen (aktiviteetit ja roolit) muokkaaminen
Vastaajan asetukset VIP-palvelussa
Aikataulujen hallinta VIP-palvelussa
Käyttäjien hallinnointi VIP Puheentallennuksessa
VIP Puheentallennus -kirjautuminen ja käyttö
Puheluiden reititykset (soitonsiirto)
Kontaktilistat VIP-palvelussa
Puhelun vastaanottajalle näytettävän numeron määrittäminen
Asiakaspalvelija- tai välittäjälisenssit
Työajan määrittäminen VIP-palvelussa
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.
Laitteet ja liittymät Muut yritystuotteet
Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.
Siirry kauppaan