Toimintaohjeet loman tai poikkeusaukioloaikojen ajaksi

Muistilista VIP-palvelun pääkäyttäjälle ennen loma-aikaa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Näiden ohjeiden avulla teet tarvittavat toimenpiteet puhelinvaihteeseen loman ajaksi tai muulle normaalista poikkeavalle aukioloajalle. 

Ohjeet loma- ja poikkeusaukioloajoille

  1. Muuta mm. vaihde-, asiakaspalvelu- ja soittorinkinumeroiden aukioloaikoja

    Aikataulutoiminnon avulla voidaan hallita vaihde-, asiakaspalvelu- sekä soittorinkinumeroiden ja IVR-palveluvalikoiden aukioloaikoja. Toiminnon avulla asiakas saa siis oikean ääniviestin tai soitonsiirron esimerkiksi silloin, kun kyseinen vaihdenumero on kiinni. Aikataulujen hallinta VIP-palvelussa

  2. Muokkaa sekä lisää vaihteessa toistettavia äänitiedotteita

    Äänitiedotteita voidaan käyttää palvelussa useassa eri paikassa, esim. jonotiedotteina, vastaajatiedotteissa tai IVR- eli äänivalikoissa. Katso ohjeet äänitiedotteiden lisäämiseen ja muokkaamiseen. Äänitiedotteiden hallinta
  3. Muokkaa tarvittaessa puhelureitityksiä, eli kuinka puhelut ohjautuvat VIP-käyttäjille

    Puhelunreititysasetusten avulla luodaan puheluiden reitityssäännöt koko yritykselle, eri käyttäjäryhmille ja käyttäjille. Puhelunreitityssäännöillä määritellään, miten VIP-palvelu käsittelee puheluita, jotka on soitettu henkilöiden omiin henkilökohtaisiin numeroihin. Puheluiden reititykset (soitonsiirto)
     

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan