Näiden ohjeiden avulla teet tarvittavat toimenpiteet puhelinvaihteeseen loman ajaksi tai muulle normaalista poikkeavalle aukioloajalle.
Ohjeet loma- ja poikkeusaukioloajoille
-
Muuta mm. vaihde-, asiakaspalvelu- ja soittorinkinumeroiden aukioloaikoja
Aikataulutoiminnon avulla voidaan hallita vaihde-, asiakaspalvelu- sekä soittorinkinumeroiden ja IVR-palveluvalikoiden aukioloaikoja. Toiminnon avulla asiakas saa siis oikean ääniviestin tai soitonsiirron esimerkiksi silloin, kun kyseinen vaihdenumero on kiinni. Aikataulujen hallinta VIP-palvelussa - Muokkaa sekä lisää vaihteessa toistettavia äänitiedotteita
Äänitiedotteita voidaan käyttää palvelussa useassa eri paikassa, esim. jonotiedotteina, vastaajatiedotteissa tai IVR- eli äänivalikoissa. Katso ohjeet äänitiedotteiden lisäämiseen ja muokkaamiseen. Äänitiedotteiden hallinta - Muokkaa tarvittaessa puhelureitityksiä, eli kuinka puhelut ohjautuvat VIP-käyttäjille
Puhelunreititysasetusten avulla luodaan puheluiden reitityssäännöt koko yritykselle, eri käyttäjäryhmille ja käyttäjille. Puhelunreitityssäännöillä määritellään, miten VIP-palvelu käsittelee puheluita, jotka on soitettu henkilöiden omiin henkilökohtaisiin numeroihin. Puheluiden reititykset (soitonsiirto)