Vastaajan asetukset VIP-palvelussa

Yrityksen pääkäyttäjä voi hallinnoida VIP-vastaajapalvelun asetuksia.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Pääkäyttäjänä voit määrittää VIP-vastaajapalvelun asetuksia organisaatio-, käyttäjäryhmä- tai käyttäjätasolla VIP-kotisivuilla. Myös käyttäjät voivat itse muuttaa osaa omista asetuksistaan.

Vastaaja-asetukset VIP-kotisivulla

  1. Kirjaudu pääkäyttäjätunnuksella sisään VIP-kotisivulle. Kirjaudu
  2. Siirry järjestelmänvalvojan näkymässä Palvelut-välilehdelle ja valitse Vastaajan asetukset.
  3. Vastaajan asetuksissa voit muokata asetuksia organisaatio-, käyttäjäryhmä- tai käyttäjätasolla. Valitse mitä asetuksia haluat muokata:

    Organisaatio = määritä asetukset kaikille organisaation käyttäjille
    Käyttäjäryhmä = määritä asetukset kaikille käyttäjäryhmän käyttäjille 
    Käyttäjä = määritä asetukset yksittäiselle käyttäjälle 
  4. Määritä asetukset
  5. Tallenna muutokset.

Ohjevideo: näin muokkaat vastaajan asetuksia pääkäyttäjänä

 

VIP-vastaajan asetukset ja määritelmät

Löydät seuraavat asetukset VIP-vastaajasta:

  1. Lisää tervehdykseen olotila-aktiviteettisi
    Asetuksella määrität, ilmoitetaanko soittajalle käyttäjän aktiviteetti osana vastaajan tervehdystä.

  2. Jos lisäät tervehdyksen, esitä sen viimeisen peräkkäisen aktiviteetin päätymisaika, jonka tila ei ole saatavilla
    Oletuksena asetus on tyhjä, jota ei tule muuttaa.
  3. Lisää tervehdykseen asiakaspalvelumahdollisuus
    Asetuksella voit lisätä vastaajaviestiin mahdollisuuden painaa numeroa 1, jolloin puhelu ohjataan pois vastaajasta esim. asiakaspalveluun, vaihteeseen tai kollegalle.

    Jos määrität tähän Kyllä, määritä myös kohta Jos lisäät, siirrä tähän asiakaspalvelunumeroon

    Jos lisäät, Siirrä tähän asiakaspalvelunumeroon (esim. +4655512345) -asetuksella määritetään mihin numeroon puhelu ohjataan pois vastaajasta, jos soittaja painaa numeroa 1. Voit valita puhelinnumeron myös alasvetovalikosta valitsemalla Poimi.
  4. Lisää tervehdykseen mahdollisuus ohittaa vastaaja
    Oletuksena asetus on tyhjä, jota ei tule muuttaa. 
  5. Salli käyttäjien äänittää omia tervehdyksiä
    Asetuksella määrittelet, annetaanko käyttäjille oikeus äänittää ja käyttää omaa henkilökohtaista tervehdysviestiä vastaajassa yleisen tervehdysviestin sijasta.
  6. Oletustervehdys käyttäjille, joilla ei ole omaa tervehdystä
    Asetuksella valitset äänikehotteen, mitä käytetään silloin kun käyttäjällä ei ole omaa henkilökohtaisesti äänitettyä vastaajaviestiä. Käytössä ovat kaikki VIP-palvelun yleiset kehotteet, sekä yrityksen itse äänittämät kehotteet.
  7. Uusien vastaajaviestien tekstiviesti-ilmoitukset
    Asetuksella määrittelet, lähetetäänkö käyttäjälle tekstiviesti, kun vastaajaan on jätetty uusi viesti.
  8. Tekstiviesti-ilmoituksiin lisättävien vastaajan hakunumeroiden määrä
    Jos käytössänne on useampi vastaajanumero (soittonumero), voit muokata tätä asetusta.

    Uusien vastaajaviestien sähköposti-ilmoitukset -asetuksella määritetään, lähetetäänkö käyttäjälle sähköposti-ilmoitus, kun vastaajaan on jätetty uusi viesti. Voidaan myös määrittää, että jätetty viesti liitetään wav.-tiedostona mukaan sähköpostiviestiin.
  9. Piilota käyttäjäportaalin linkki ilmoituksista
    Ei käytettävissä.
  10. Lataa vastaajaviestit matkapuhelimeen
    Ei käytettävissä.
  11. Tarvitaanko vastaajaviestien hakemiseen PIN-koodi
    Kyllä -asetuksella vastaajanumeroon soitettaessa käyttäjän tulee aina syöttää henkilökohtainen PIN-koodi ennen vastaajaviestin toistamista. 

    Pyydä VIP-käyttäjää määrittämään itselleen vastaajan PIN-koodi. Katso ohje
  12. Salli käyttäjien ottaa käyttöön / poistaa käytöstä vastaajaviestien tallennus 
    Kyllä-asetuksella käyttäjä voi itse määrittää voinko soittajat jättää hänelle vastaajaviestejä.
  13. Salli soittajien tallentaa vastaajaviestejä
    Ei-asetuksella soittaja ei voi jättää vastaajaan viestiä.

    Vanhojen viestien säilytysaika päivinä -asetuksella määritetään, kuinka monta päivää viestejä säilytetään ennen kuin ne automaattisesti poistetaan. Tämä koskee sekä kuunneltuja että kuuntelemattomia viestejä.
  14. Saapuneet-kansion enimmäiskoko (megatavuina)
    Asetuksella määrittelet, mikä on vastaajan käyttämän postilaatikon enimmäiskoko. Enimmäiskoko voi olla maksimissaan 10 megatavua.
  15. Tekstiviesti-ilmoitus, kun vastaajan postilaatikko täynnä
    Voit määritellä joko kyllä tai ei
  16. Sähköposti-ilmoitus, kun vastaajan postilaatikko täynnä
    Voit määritellä joko kyllä tai ei

 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Yritysmyynti

Varaa soittoaika
Jätä yhteydenottopyyntö


Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.

Tutustu yritysmyyjiin


Yrityspisteet

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.

Löydä lähin Telia Kaupan yrityspiste


PK-yritysten yritysmyynti

0200 20 300
Arkisin 8–16
(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan