Luo tunnukset Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja saat kahvin ja suklaapatukan R-kioskilta. Rekisteröidy ja lunasta Ärräkoodi! Rekisteröidy
Laskutustietojen muuttaminen
Voit ilmoittaa laskutustietojen muutoksista, jos sinulla on yrityksen allekirjoitusoikeus tai sinut on ilmoitettu Telialle yrityksesi yhteyshenkilöksi. Voit muokata laskun maksajan nimeä, viitettä, osoitetta, laskun kieltä ja laskutustapaa. Lisäksi voit muokata tekstiviestilaskun vastaanottajan puhelinnumeroa, jos kyseinen palvelu on yrityksesi käytössä.
Huom! Jos tarvitset yrityksen ulkopuolisena toimijana (esim. kirjanpitäjänä) pääsyn yrityksen laskutustietoihin, pyydäthän yrityksen vastuuhenkilöltä oikeudet Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Lue lisää
- Kirjaudu
- Valitse Laskutus kohdasta Laskut
- Valitse välilehti Laskutustilit
- Valitse haluamasi laskutyyppi alasvetovalikosta. Saat näkyviin valitsemasi laskutyypin mukaiset laskut.
- Valitse seuraavaksi lasku, jota haluat muokata, klikkaamalla rivin alussa olevaa Yksilöintitieto/Koontiryhmä-linkkiä.
Vinkki! Tässä vaiheessa voit päivittää yhdellä kertaa kaikki laskut valitsemalla avautuneen lomakkeen yläosan linkin Voit vaihtaa koko yrityksen laskutustietoja. Jos valitset tämän vaihtoehdon, lomake on valmiina muokkaustilassa. Muista lopuksi valita Vahvista tallentaaksesi tekemäsi muutokset. - Tee haluamasi muutokset valitsemalla Muokkaa sivun yläkulmasta ja tallenna ne.
- Kirjaudu
- Valitse Laskutus kohdasta Laskut.
- Valitse välilehti Laskutustilit.
- Valitse linkki Uusi laskutustieto ulkoisille järjestelmille.
- Tee haluamasi muutokset ja valitse lopuksi Vahvista.
Voit myös ottaa yhteyttä
kirjautuneena chatissa, tai
yritysasiakaspalveluun soittamalla
Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää