Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Minun Telia Yrityksille -kirjautuminen yrityksen ulkopuolisille toimijoille
Ulkopuolisena toimijana tai yhteistyökumppanina voit asioida yrityksen Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa sinulle annettujen oikeuksien mukaisesti.
Sinulla voi olla samaan aikaan oikeudet useamman eri yrityksen asiointipalveluun ja pystyt hallinnoimaan niitä jatkossa helposti yhden kirjautumisen kautta.
Käyttöoikeudet
Saat käyttöoikeudet asiointipalveluun yrityksen vastuuhenkilöltä eli pääkäyttäjältä. Yrityksen asiointipalvelun pääkäyttäjällä on valtuudet lisätä uusia käyttäjiä ja määritellä käyttöoikeuksien laajuus, esimerkiksi kirjanpitäjälle oikeudet laskutusosion käyttöön.
Jos tarvitset käyttöoikeudet yrityksen asiointipalveluun, olethan yhteydessä pääkäyttäjään.
Kirjautuminen
Kun pääkäyttäjä on antanut sinulle käyttöoikeudet, saat sähköpostiisi vahvistusviestin ja ohjeet Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun rekisteröimisestä.
Lue ohje Minun Telia Yrityksille -kirjautumisesta
Pulmia kirjautumisen kanssa? Lue ohje Minun Telia Yrityksille -kirjautuminen ei onnistu.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.