Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Miten haen laskulle lisää maksuaikaa?
Yritysasiakkaana voit halutessasi hakea lisää maksuaikaa sekä matkapuhelin- että kiinteän verkon laskuillesi tekemällä maksusopimuksen. Tutustuthan palvelukohtaisiin ehtoihin alla.
Maksuaikaa hakemalla ja maksamalla laskun sopimasi maksuajan puitteissa vältyt perintäkuluilta. Huomioi kuitenkin, että alkuperäisen eräpäivän jälkeen maksetuista laskuista veloitetaan korkolain mukaista viivästyskorkoa laskun maksamiseen saakka.
Voit hakea Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa lisää maksuaikaa palvelussa näkyviin laskuihin. Tähän on tiettyjä poikkeuksia, ja tarkemmat maksuajan hakemisen ehdot löydät alempaa. Palvelussa tehdyistä muutoksista maksuaikaan ei peritä erillistä palvelumaksua.
- Kirjaudu
- Valitse Laskutus kohdasta Laskut.
- Valitse haluttu lasku klikkaamalla laskunumeroa.
- Vieritä alemmas ja klikkaa oikealta Siirrä maksupäivää, jolloin näet uuden ehdotetun eräpäivän. Voit samalla tilata maksumuistutuksen haluamaasi matkapuhelinnumeroon.
- Vahvista maksupäivän siirto.
Vaihtoehtoisesti voit jättää asiakaspalvelulle palvelupyynnön Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun viestikeskuksessa, jolloin veloitetaan 9 euron (alv. 0 %) palvelumaksu.
Voit myös ottaa yhteyttä
kirjautuneena chatissa, tai
yritysasiakaspalveluun soittamalla
Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.
- Sopimus on sitova ja se astuu voimaan asiakkaan hyväksyessä sopimuksen. Sopimuksen mitätöinti tai muokkaaminen edellyttää kontaktia asiakaspalveluun.
- Laskuttaja on Telia Finland Oyj tai sen kanssa samaan konserniin kuuluva yhtiö. Laskuttajalla on oikeus hyväksyä tai hylätä asiakkaan maksusopimus harkintansa mukaan. Maksuaikaa ei voida myöntää muun muassa mikäli kyseessä on ensimmäinen lasku tai asiakkaalla on muita avoimia laskuja.
- Lasku on maksettava sovittuna maksupäivänä. Erillistä maksukehotusta ei asiakkaalle toimiteta. Mikäli asiakas laiminlyö maksun suorittamisen, palveluntarjoajalla on oikeus sulkea liittymä ja ryhtyä palvelun yleisten toimitusehtojen mukaisiin toimenpiteisiin.
- Laskun eräpäivästä lukien maksamattomasta osuudesta veloitetaan korkolain mukainen viivästyskorko siihen saakka, kunnes laskun viimeinen erä maksetaan. Viivästyskorko veloitetaan seuraavalla laskulla.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää