Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Maksumuistutuspalvelu

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Maksumuistutuspalvelu on maksuton Telian yritysasiakkaille. Ottamalla sen  käyttöön saat muistutusviestin, kun eräpäivästä on kulunut noin viikko.

Vältyt ylimääräisiltä muistutuskuluilta, kun maksat laskun viimeistään kahden pankkipäivän kuluttua viestin vastaanotosta. Muistutus lähetetään myös, jos liittymää tai palvelua uhkaa sulkeminen maksamattoman laskun vuoksi.

Maksumuistutuksen voi tilata sähköpostiin, tekstiviestinä Telian liittymään tai molempiin.

Maksumuistutuspalvelun ottaminen käyttöön Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse Laskutus kohdasta Maksumuistutuspalvelu. Valitse, haluatko vastaanottaa maksumuistutusviestit tekstiviestitse, sähköpostitse tai molempiin.
  3. Lisää matkapuhelinnumero ja/tai sähköpostiosoite ja valitse Tallenna.
Muut tavat

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa, tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa maksuton soittoaika

Palvelemme numerossa kaikkia Telian asiakkaita ja Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaita.


  0200 20 300

(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Arkisin 8–16
 

Palvelemme numerossa Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita.

 060 016 171

(mpm/pvm)
Arkisin 9–15

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi

Luo käyttäjätunnus


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan