SIM-kortin käyttöönotto

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Kun SIM-kortti on aktivoitu, sen voi ottaa käyttöön. eSIMille on omat ohjeet.

  1. Saat SIM-kortin joko yrityksesi yhteyshenkilöltä tai omaan osoitteeseesi riippuen siitä, minne liittymän avaaja on tilannut sen.
  2. Katso laitteesi käyttöoppaasta tarvittavan SIM-kortin koko. Kaikki SIM-kortit toimitetaan trio-SIM-kortteina, josta voit näppärästi irrottaa oikeankokoisen SIM-kortin ja laittaa sen puhelimeesi.
  3. Syötä uuden SIM-kortin PIN-koodi 0000. Turvallisuussyistä se kannattaa vaihtaa mahdollisimman pian. Ohjeet PIN-koodin vaihtoon löydät laitteesi käyttöohjeista. 
Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -palveluun
Yritysportaali on nyt Minun Telia Yrityksille. Uudistunut asiointipalvelu on asiakkuutesi koti, jossa voit hallinnoida yrityspalveluita ja käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilauksesi ja laskusi sekä tehdä palvelupyyntöjä.
Kirjaudu
Lisää samasta aiheesta

SIM-kortin aktivointi

eSIM:n käyttöönotto puhelimeen

eSIMin käyttöönotto kelloon

Puhelinliittymän avaus

PUK-koodi

Puhelimella ei voi soittaa – mikä neuvoksi?

Saapuvat puhelut eivät tule perille - mitä tehdä?

Tekstiviestit

4G- ja WiFi-puhelut

eSIM laitteenvaihto

Mobiilivarmenteen käyttö ja irtisanominen

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan