SIM-kortin käyttöönotto

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Kun SIM-kortti on aktivoitu, sen voi ottaa käyttöön. eSIMille on omat ohjeet.

  1. Saat SIM-kortin joko yrityksesi yhteyshenkilöltä tai omaan osoitteeseesi riippuen siitä, minne liittymän avaaja on tilannut sen.
  2. Katso laitteesi käyttöoppaasta tarvittavan SIM-kortin koko. Kaikki SIM-kortit toimitetaan trio-SIM-kortteina, josta voit näppärästi irrottaa oikeankokoisen SIM-kortin ja laittaa sen puhelimeesi.
  3. Syötä uuden SIM-kortin PIN-koodi 0000. Turvallisuussyistä se kannattaa vaihtaa mahdollisimman pian. Ohjeet PIN-koodin vaihtoon löydät laitteesi käyttöohjeista. 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika
Lähetä viesti

 

Ma–pe 8–17 | Vikailmoitukset 24/7
 

Kirjaudu

Yritysportaali

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Yritysportaalissa. 

Kirjaudu


Minun Telia

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu


Lataa sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
 

Chat

Chatissa asiantuntijamme auttavat sinua nopeasti ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiisi. 

Avaa chat >

Arkisin 8–17
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan