Nettiliittymän irtisanominen

Näin irtisanot nettiyhteyden joko itse tai asiakaspalvelun kautta.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Jos olet yritysliittymän käyttäjä, käänny yrityksesi liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.

Irtisano mobiilinetti Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa

Voit irtisanoa Liikkuva Laajakaista -liittymäsi kirjautumalla sisään Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.  

  1. Kirjaudu asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
  4. Valitse Irtisano liittymä.
  5. Valitse haluamasi irtisanomispäivämäärä ja valitse halutessasi ilmoitus sähköpostiin tai tekstiviestillä irtisanomispäivänä.
  6. Valitse Vahvista-painike sivun oikeasta alakulmasta.
     

Vinkki! Voit irtisanoa nettiliittymän Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa myös luomalla palvelupyynnön osiosta Ota yhteyttä Teliaan.

Irtisano kiinteä netti Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa

Voit irtisanoa Yhteys Kotiin Yrityksille -nettiliittymäsi kirjautumalla sisään Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. 

  1. Kirjaudu asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita -kohdasta Vanha tuotehallinta. 
  3. Valitse palveluista se, jonka haluat irtisanoa. Saat tarkemmat tiedot auki, kun painat liittymätietojen riviä. 
  4. Valitse Liittymätiedot kohdasta Irtisano liittymä.
  5. Täytä pyydetyt tiedot ja paina Vahvista.

 

Muut tavat

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa, tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa maksuton soittoaika

Palvelemme numerossa kaikkia Telian asiakkaita ja Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaita.


  0200 20 300

(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Arkisin 8–16
 

Palvelemme numerossa Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita.

 060 016 171

(mpm/pvm)
Arkisin 9–15

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi

Luo käyttäjätunnus


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan