Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Takaisin

Laskutuksen raportointipalveluilla tiedät kustannuksesi

Helppokäyttöisen ja muokattavan raportointinäkymän kautta voit seurata Telian palvelujen käyttöä ja kustannuksia yrityksessäsi. Raportointipalvelun avulla sinun on mahdollista tunnistaa eniten kustannuksia aiheuttavat palvelut ja käyttäjät sekä seurata kuukausittaisia muutoksia käytössä. Voit tarkastella esimerkiksi käytön määriä ja kustannuksia yksittäisen käyttäjän, kustannuspaikan tai tytäryhtiön tasolla.

Raportointipalvelun hyödyt

  • Sinulla on jatkuvasti kokonaisnäkymä siitä, miten yrityksessäsi käytetään Telian palveluita sekä mitä laskuja ja kustannuksia ne aiheuttavat.
     
  • Näet selkeästi käytön ja kustannusten trendit ja voit kohdistaa kustannuksia kannattavammin yrityksesi sisällä.
     
  • Raportoinnin tiedoista on myös paljon hyötyä budjetoinnissa. Palvelun avulla voit tehdä kausikohtaista vertailua ja ennustaa paremmin tulevaa trendien sekä laskutushistorian perusteella.

Raportointipalvelu on käytettävissä Telian Yritysportaalin kautta kuukausimaksua vastaan. Palvelun käyttöönotto edellyttää Telia Yritysportaalin pääkäyttäjätunnuksia. Raportointipalvelun oikeuksia pystyy hallinnoimaan vain käyttäjä, jolla on Yritysportaalin pääkäyttäjärooli.

Jatkuvat RAPORTit KÄYTÖN JA KUSTANNUSTEN SEURANTAAN

Raportointipalvelu on käytettävissä Yritysportaalissa, ja siihen kuuluvia raportointeja voi ostaa erikseen:

  1. Matkapuhelinlaskutuksen raportointi:
    Tarkastele laskutuksen kehitystä visuaalisesti ja vaikuta itse raportin sisältöön ja ulkomuotoon. Seuraa esim. kokonaislaskutusta sekä volyymitietoja, kansainvälistä käyttöä ja erityishinnoiteltuja palveluita.
     
  2. Kiinteän puheen laskutusraportointi:
    Seuraa kiinteän puheen käyttöä ja laskutusta. Voit ajaa raportteja viimeisen 24 kuukauden ajalta. Uudet laskutustiedot päivitetään järjestelmään aina laskutusajon jälkeen.
     
  3. Tietoliikennepalveluiden laskutusraportointi:
    Seuraa tietoliikenteen käyttöä ja laskutusta. Voit ajaa raportteja viimeisen 24 kuukauden ajalta. Uudet laskutustiedot päivitetään järjestelmään aina laskutusajon jälkeen.
     

Kertaluontoiset raportit

Yllä olevien raporttien lisäksi tarjolla on myös erikseen tilattavia vakioraportteja kertaluontoiseen tarpeeseen. Vakioraportti on vakioraporttivalikoimaan kuuluva, erikseen ajettavissa oleva, yksittäisen yrityksen/konsernin y-tunnuksella ajettava raportti. Vakioraportit on tarkoitettu vain kertaluonteisiin tarpeisiin. Raportit ovat maksullisia. Katso raporttikohtaiset hinnat >

1. Mobiiliraportit

2. Kiinteän puheen raportit

3. Tietoliikennepalveluiden raportit

Katso raporttivaihtoehdot ja mallit Yritysportaalista asiakastuen Käyttöohjeet-sivun kautta.

Tilaa Raportointipalvelu Yritysportaalissa

Tilaa Telia Raportointipalvelu ja kertaluontoiset raportit Yritysportaalissa >

Raportit voi tilata myös Telian Yritysasiakaspalvelun tai yritysmyynnin kautta.