Hinnastosta löydät Telian laskutusraportoinnin hinnat. Muista toimenpiteistä veloitetaan voimassa olevan palveluhinnaston mukainen maksu. Toimenpiteisiin kuuluvat esimerkiksi asiakaspalvelun tekemät muutokset, joiden hinnat löydät hinnaston kohdasta Yrityslaskutus.
Kaikki hinnat ovat alvittomia.
Raportointipalvelu
Matkapuhelinlaskutuksen raportointi
230 €/kk
100 € kertamaksu
Kiinteän puheen laskutuksen raportointi
230 €/kk
100 € kertamaksu
Tietoliikennepalveluiden laskutuksen raportointi
230 €/kk
100 € kertamaksu
Palvelun koulutus asiakasdatalla
165 €/tunti
Minimiveloitus 2 tuntia, sis. valmistelutyö 1 tunti ja koulutus min. 1 tunti
Vakioraportti
Hinta sisältää raportin ajon ja toimituksen (matkapuhelin-, kiinteän puheen- ja tietoliikennepalveluiden raportit) yhteen yrityksen ennalta sovittuun sähköpostiosoitteeseen.
Kertamaksu
150 €/raportti
Asiakaskohtaiset toteutukset ja muutostyöt
Asiakaspalvelun ja muutoshallinnan asiantuntijatyö on tuntihinnoiteltua. Raportteihin pyydetyt jälkikäsittelytyöt tiedostoihin sekä monimutkaisemmat, erityisosaamista vaativat työt, kuten koulutus, asennus ja raporttien rakenteelliset muutokset:
poikkeavat poimintaehdot
katkot
välisummat
asiakaskohtaiset ryhmittelyt
asiakkaan pyynnöstä toteutettavan raportin suunnittelu ja toteutus
sähköisen laskutusaineiston uudelleenlähetys
erittely laskutukseen liittyvistä yli 4 kk vanhoista tiedoista
räätälöityjen erittelyiden, koontilaskujen ja raporttien toteutus
omistussuhteen muutokset laskutuskokonaisuuteen
organisaatio- ja käyttäjätietojen kerääminen ja dokumentointi toimitusten yhteydessä asiakkaan puolesta.
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.