Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Laskutusraportoinnin hinnasto

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Hinnastosta löydät Telian laskutusraportoinnin hinnat. Muista toimenpiteistä veloitetaan voimassa olevan palveluhinnaston mukainen maksu. Toimenpiteisiin kuuluvat esimerkiksi asiakaspalvelun tekemät muutokset, joiden hinnat löydät hinnaston kohdasta Yrityslaskutus.

Kaikki hinnat ovat alvittomia.

Raportointipalvelu
Matkapuhelinlaskutuksen raportointi 230 €/kk 100 € kertamaksu
Kiinteän puheen laskutuksen raportointi 230 €/kk 100 € kertamaksu
Tietoliikennepalveluiden laskutuksen raportointi 230 €/kk 100 € kertamaksu
Palvelun koulutus asiakasdatalla 165 €/tunti Minimiveloitus 2 tuntia, sis. valmistelutyö 1 tunti ja koulutus min. 1 tunti
Vakioraportti

Hinta sisältää raportin ajon ja toimituksen (matkapuhelin-, kiinteän puheen- ja tietoliikennepalveluiden raportit) yhteen yrityksen ennalta sovittuun sähköpostiosoitteeseen.

Kertamaksu 150 €/raportti
Asiakaskohtaiset toteutukset ja muutostyöt

Asiakaspalvelun ja muutoshallinnan asiantuntijatyö on tuntihinnoiteltua. Raportteihin pyydetyt jälkikäsittelytyöt tiedostoihin sekä monimutkaisemmat, erityisosaamista vaativat työt, kuten koulutus, asennus ja raporttien rakenteelliset muutokset:

  • poikkeavat poimintaehdot
  • katkot
  • välisummat
  • asiakaskohtaiset ryhmittelyt
  • asiakkaan pyynnöstä toteutettavan raportin suunnittelu ja toteutus
  • sähköisen laskutusaineiston uudelleenlähetys
  • räätälöityjen erittelyiden, koontilaskujen ja raporttien toteutus
  • omistussuhteen muutokset laskutuskokonaisuuteen
  • organisaatio- ja käyttäjätietojen kerääminen ja dokumentointi toimitusten yhteydessä asiakkaan puolesta.
Asiantuntijan tuntihinnoittelu 165 €/tunti

 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa soittoaika


PK-yritykset

Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan