Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Laskutusraportoinnin hinnasto
Hinnastosta löydät Telian laskutusraportoinnin hinnat. Muista toimenpiteistä veloitetaan voimassa olevan palveluhinnaston mukainen maksu. Toimenpiteisiin kuuluvat esimerkiksi asiakaspalvelun tekemät muutokset, joiden hinnat löydät hinnaston kohdasta Yrityslaskutus.
Kaikki hinnat ovat alvittomia.
Matkapuhelinlaskutuksen raportointi | 230 €/kk | 100 € kertamaksu |
Kiinteän puheen laskutuksen raportointi | 230 €/kk | 100 € kertamaksu |
Tietoliikennepalveluiden laskutuksen raportointi | 230 €/kk | 100 € kertamaksu |
Palvelun koulutus asiakasdatalla | 165 €/tunti | Minimiveloitus 2 tuntia, sis. valmistelutyö 1 tunti ja koulutus min. 1 tunti |
Hinta sisältää raportin ajon ja toimituksen (matkapuhelin-, kiinteän puheen- ja tietoliikennepalveluiden raportit) yhteen yrityksen ennalta sovittuun sähköpostiosoitteeseen.
Kertamaksu | 150 €/raportti |
Asiakaspalvelun ja muutoshallinnan asiantuntijatyö on tuntihinnoiteltua. Raportteihin pyydetyt jälkikäsittelytyöt tiedostoihin sekä monimutkaisemmat, erityisosaamista vaativat työt, kuten koulutus, asennus ja raporttien rakenteelliset muutokset:
- poikkeavat poimintaehdot
- katkot
- välisummat
- asiakaskohtaiset ryhmittelyt
- asiakkaan pyynnöstä toteutettavan raportin suunnittelu ja toteutus
- sähköisen laskutusaineiston uudelleenlähetys
- räätälöityjen erittelyiden, koontilaskujen ja raporttien toteutus
- omistussuhteen muutokset laskutuskokonaisuuteen
- organisaatio- ja käyttäjätietojen kerääminen ja dokumentointi toimitusten yhteydessä asiakkaan puolesta.
Asiantuntijan tuntihinnoittelu | 165 €/tunti |
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää