Tästä ohjeesta löydät tietoja siitä, miten voit seurata tilauksesi etenemistä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Huom! My Nebulan, Telia Cygaten ja Telia TIN Shop tilaukset näet niiden omista asiointipalveluista. Telian matkapuhelinliittymien tilaukset aktivoituvat heti, joten ne eivät näy Minun Telia Yrityksille -palvelun tilaukset-näkymässä. Näet matkapuhelinliittymien tilauksesi asiointipalvelun "matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat" -näkymässä aktiivinen-tilassa.
Ohjeet tilauksesi seurantaan
-
Valitse etusivun ylävalikosta "Tilaukset". Siirry etusivulle
-
Näet kaikki tilaukset-näkymässä kaikki yrityksesi tilaukset.
Tilaukset-näkymässä näet
- Milloin asiakaspalvelu on ottanut tilauksesi käsittelyyn
- Tilaamasi palvelut/tuotteet
- Tilauksen eteneminen
- Tilausnumero
Lisätietoja
- Voit halutessasi ladata tilauksesi excel-tiedostoon.
- Voit muokata tilauksen listanäkymää muun muassa lisäämällä palvelun asennusosoitteen valitsemalla "Lisätiedot" kentän taulukkoon. Asennusosoite kertoo, mihin osoitteeseen olet tilannut minkäkin palvelun.
- Klikkaa tilausriviä ja voit kysyä lisätietoja käynnissä olevasta tilauksestasi palvelupyynnön kautta.