Luo tunnukset Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja saat kahvin ja suklaapatukan R-kioskilta. Rekisteröidy ja lunasta Ärräkoodi! Rekisteröidy
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun käyttöoikeudet
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelua käytetään Telia Tili -tunnuksilla. Tutustu asiointipalvelun käyttöönottoon ja kirjautumiseen.
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun pääkäyttäjänä voit muokata käyttäjien käyttöoikeuksia.
- Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
- Valitse työpöydältä Hallinnoi yrityksiä ja käyttöoikeuksia -kohdasta Yrityksen käyttäjät.
- Valitse Yrityksen käyttäjät ja haluamasi käyttäjän tietojen oikeasta reunasta kynän kuva, eli Muokkaa rooleja tai käyttöoikeuksia.
- Tee haluamasi muutokset ja paina Jatka.
- Valitse Vahvista muutokset.
Voit valita myös Pikalinkkejä ylläpitäjille kohdasta Lisää uusi käyttäjä
Telia Tilin käyttäjäroolit
- Pääkäyttäjä toimii yleensä yrityksen Telia Tilin omistajana. Yrityksellä on aina oltava pääkäyttäjä, joita voi olla vain yksi. Yrityksen pääkäyttäjää ei voi suoraan poistaa, vaan pääkäyttäjäoikeus tulee siirtää toiselle käyttäjälle yrityksen sisällä. Sen jälkeen vanhan pääkäyttäjän voi poistaa.
- Ylläpitäjällä (Yleinen rooli) on vastaavat hallinnointioikeudet kuin pääkäyttäjällä.
- Käyttäjä erikseen määritellyillä oikeuksilla saa oikeudet vain tiettyihin, erikseen määriteltyihin näkymiin. Näitä oikeuksia ovat Kaikkien liittymien ja tuotteiden hallinnointi, Rajoitettu liittymien ja tuotteiden hallinnointi, Raportit, Laskutus ja Kaikki palvelupyynnöt. Lisäksi eri palveluissa, kuten Colocation voi olla esimerkiksi ostajan- tai tietojen tarkastelijan rooleja.
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun näkymä eri rooleissa
Kirjautumisen jälkeinen näkymä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa riippuu Telia Tilissä määritellyistä oikeuksista.
Yrityksen pääkäyttäjä ja ylläpitäjät näkevät kaiken mahdollisen yrityksen hallinnoimista tuotteista ja palveluista, kun taas rajoitetumpien roolien näkymä on heille määriteltyjen rajoitusten mukainen. Esimerkiksi pelkkä laskutusrooli antaa näkymän vain Laskutus-osioon.
Minun Telia Yrityksille pääkäyttäjänä voit määrittää koko henkilöstösi lisäpalveluiden tilausoikeudet, jotka koskevat Telia.fi-sivustolla, Minun Teliassa ja SMS-viesteillä tilattavia palveluita.
- Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
- Valitse työpöydältä Hallinnoi yrityksiä ja käyttöoikeuksia -kohdasta Henkilöstön tilausoikeudet.
- Valitse sopiva vaihtoehto seuraavista:
• Käyttäjä ei voi tilata lisäpalveluita (oletus)
• Käyttäjä voi tilata maksuttomia lisäpalveluita
• Käyttäjä voi tilata kaikkia lisäpalveluita
• Käyttäjä voi tilata yrityksen määrittämiä lisäpalveluita. - Tehtyäsi haluamasi muutokset valitse Tallenna.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää