Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Minun Telia Yrityksille -rekisteröityminen ei onnistu

Kun rekisteröityminen ei onnistu, on henkilötunnuksesi todennäköisesti jo käytössä toisella tilillä.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Eikö Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun rekisteröitymisen yhteydessä Telia Tili -tunnuksen luominen onnistu? Todennäköisesti henkilötunnuksesi on jo käytössä toisella tilillä eri sähköpostiosoitteen yhteydessä. Silloin et voi rekisteröidä uutta tiliä toisella sähköpostiosoitteella.
 

Vaihtoehtoja asian ratkaisemiseksi

  1. Käytä ensisijaisesti sinulta jo löytyviä tunnuksia. Kirjaudu
  2. Selvitä, mitä sähköpostia olet käyttänyt rekisteröitymiseen. Palauta käyttäjätunnuksesi
  3. Tilaa uusi salasana sähköpostiin, millä olet jo tehnyt tunnukset. Palauta salasanasi
  4. Ole yhteydessä asiakaspalveluun, niin poistamme henkilötunnuksen vanhalta tililtäsi ja pääset luomaan Telia Tili -tunnuksen toisella sähköpostiosoitteella.
Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -palveluun
Yritysportaali on nyt Minun Telia Yrityksille. Uudistunut asiointipalvelu on asiakkuutesi koti, jossa voit hallinnoida yrityspalveluita ja käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilauksesi ja laskusi sekä tehdä palvelupyyntöjä.
Kirjaudu
Lisää samasta aiheesta

Mikä on Telia Tili -tunnus?

Minun Telia Yrityksille -rekisteröityminen

Uusien Minun Telia Yrityksille -käyttäjien lisääminen

Kirjautuminen pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa maksuton soittoaika

Palvelemme numerossa kaikkia Telian asiakkaita ja Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaita.


  0200 20 300

(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Arkisin 8–16
 

Palvelemme numerossa Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita.

 060 016 171

(mpm/pvm)
Arkisin 9–15

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi

Luo käyttäjätunnus


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan