Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Minun Telia Yrityksille -rekisteröityminen ei onnistu

Kun rekisteröityminen ei onnistu, on henkilötunnuksesi todennäköisesti jo käytössä toisella tilillä.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Eikö Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun rekisteröitymisen yhteydessä Telia Tili -tunnuksen luominen onnistu? Todennäköisesti henkilötunnuksesi on jo käytössä toisella tilillä eri sähköpostiosoitteen yhteydessä. Silloin et voi rekisteröidä uutta tiliä toisella sähköpostiosoitteella.
 

Vaihtoehtoja asian ratkaisemiseksi

  1. Käytä ensisijaisesti sinulta jo löytyviä tunnuksia. Kirjaudu
  2. Selvitä, mitä sähköpostia olet käyttänyt rekisteröitymiseen. Palauta käyttäjätunnuksesi
  3. Tilaa uusi salasana sähöpostiin, millä olet jo tehnyt tunnukset. Palauta salasanasi
  4. Ole yhteydessä asiakaspalveluun, niin poistamme henkilötunnuksen vanhalta tililtäsi ja pääset luomaan Telia Tili -tunnuksen toisella sähköpostiosoitteella.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika

 

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella

 

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan