Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Minun Telia Yrityksille -rekisteröityminen ei onnistu
Eikö Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun rekisteröitymisen yhteydessä Telia Tili -tunnuksen luominen onnistu? Todennäköisesti henkilötunnuksesi on jo käytössä toisella tilillä eri sähköpostiosoitteen yhteydessä. Silloin et voi rekisteröidä uutta tiliä toisella sähköpostiosoitteella.
Vaihtoehtoja asian ratkaisemiseksi
- Käytä ensisijaisesti sinulta jo löytyviä tunnuksia. Kirjaudu
- Selvitä, mitä sähköpostia olet käyttänyt rekisteröitymiseen. Palauta käyttäjätunnuksesi
- Tilaa uusi salasana sähköpostiin, millä olet jo tehnyt tunnukset. Palauta salasanasi
- Ole yhteydessä asiakaspalveluun, niin poistamme henkilötunnuksen vanhalta tililtäsi ja pääset luomaan Telia Tili -tunnuksen toisella sähköpostiosoitteella.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää