Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Minun Telia Yrityksille -rekisteröityminen
Pääset käyttämään Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelua luomalla Telia Tili -tunnuksen. Voit luoda Telia Tili -tunnuksen myös, vaikka käytössäsi ei vielä olisi Telian tuotteita tai palveluita.
- Aloita tunnistautumalla pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
- Viimeistele rekisteröityminen täyttämällä pyydetyt tiedot.
- Valitse Lähetä.
Tunnuksen luomisen jälkeen voit lisätä asiointipalveluun yrityksen, mikäli sinulla on yrityksen allekirjoitusoikeus ja vahva tunnistautuminen käytössä.
Ota vahva tunnistautuminen käyttöön
Voit lisätä asiointipalveluun yrityksen, mikäli sinulla on yrityksen allekirjoitusoikeus ja vahva tunnistautuminen käytössä.
- Kirjaudu sisään asiointipalveluun.
- Valitse ylhäältä oikealta nimesi alta Yritykset ja käyttäjät.
- Valitse Lisää yritys.
- Tee vahva tunnistautuminen ja lisää Yrityksesi Y-tunnus.
- Valitse Lähetä.
Vinkki! Voit hallinnoida samalla käyttäjätunnuksella useita yrityksiä.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Arkisin 8–16
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Arkisin 8–16
Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat
Palvelemme numerossa Telian Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Arkisin 9–15
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää