Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Minun Telia Yrityksille -rekisteröityminen

Rekisteröidy Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun luomalla Telia Tili -tunnus.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Pääset käyttämään Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelua luomalla Telia Tili -tunnuksen. Voit luoda Telia Tili -tunnuksen myös, vaikka käytössäsi ei vielä olisi Telian tuotteita tai palveluita.

Luo tunnus
 

  1. Aloita tunnistautumalla pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
  2. Viimeistele rekisteröityminen täyttämällä pyydetyt tiedot.
  3. Valitse Lähetä.


Tunnuksen luomisen jälkeen voit lisätä asiointipalveluun yrityksen, mikäli sinulla on yrityksen allekirjoitusoikeus ja vahva tunnistautuminen käytössä. 
Ota vahva tunnistautuminen käyttöön

Yrityksen lisääminen Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun

Voit lisätä asiointipalveluun yrityksen, mikäli sinulla on yrityksen allekirjoitusoikeus ja vahva tunnistautuminen käytössä. 

  1. Kirjaudu sisään asiointipalveluun. 
  2. Valitse ylhäältä oikealta nimesi alta Yritykset ja käyttäjät. 
  3. Valitse Lisää yritys. 
  4. Tee vahva tunnistautuminen ja lisää Yrityksesi Y-tunnus. 
  5. Valitse Lähetä. 

Vinkki! Voit hallinnoida samalla käyttäjätunnuksella useita yrityksiä.

Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -palveluun
Yritysportaali on nyt Minun Telia Yrityksille. Uudistunut asiointipalvelu on asiakkuutesi koti, jossa voit hallinnoida yrityspalveluita ja käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilauksesi ja laskusi sekä tehdä palvelupyyntöjä.
Kirjaudu
Lisää samasta aiheesta

Mikä on Telia Tili -tunnus?

Uusien Minun Telia Yrityksille -käyttäjien lisääminen

Telia Tili -tunnuksen unohtunut salasana

Minun Telia Yrityksille -rekisteröityminen ei onnistu

Kirjautuminen pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa soittoaika


PK-yritykset

Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan