Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Tämä on yritysasiakkaan kirjautumisikkuna. Jos olet työsuhdeliittymän käyttäjä, kirjaudu Minun Teliaan
Kirjaudu sisään pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Työsuhdeliittymääsi hallinnoit kirjautumalla puhelinnumerolla ja salasanalla Minun Teliaan
Pääset käyttämään Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelua luomalla Telia Tili -tunnuksen. Voit luoda Telia Tili -tunnuksen myös, vaikka käytössäsi ei vielä olisi Telian tuotteita tai palveluita.
Luo tunnus
Tunnuksen luomisen jälkeen voit lisätä asiointipalveluun yrityksen, mikäli sinulla on yrityksen allekirjoitusoikeus ja vahva tunnistautuminen käytössä. Ota vahva tunnistautuminen käyttöön
Voit lisätä asiointipalveluun yrityksen, mikäli sinulla on yrityksen allekirjoitusoikeus ja vahva tunnistautuminen käytössä.
Vinkki! Voit hallinnoida samalla käyttäjätunnuksella useita yrityksiä.
Mikä on Telia Tili -tunnus?
Uusien Minun Telia Yrityksille -käyttäjien lisääminen
Telia Tili -tunnuksen unohtunut salasana
Minun Telia Yrityksille -rekisteröityminen ei onnistu
Kirjautuminen pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella
Soita asiakaspalveluun
0200 20 300 (94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm) Arkisin 8–16
Palvelemme numerossa Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita. 060 016 171 (mpm/pvm) Arkisin 9–15
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Kirjaudu ja hallinnoi
Luo käyttäjätunnus
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus iOS-laitteelle Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä. Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.
Laitteet ja liittymät Muut yritystuotteet
Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.
Siirry kauppaan