Ulkomaalaisen yrityskäyttäjän kirjautuminen Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tapahtuu normaalisti Telia Tiliin rekisteröidyllä sähköpostiosoitteella ja salasanalla. Jos käyttäjä haluaa turvallisempaa kirjautumista, hän voi ottaa monivaiheisen tunnistautumisen käyttöön.
Ohje monivaiheiseen tunnistautumiseen
Ulkomaalainen käyttäjä, joka ei pysty käyttämään suomalaista mobiilivarmennetta tai pankkitunnuksia, tekee toisen vaiheen tunnistautumisen SMS-kertakäyttökoodilla. Joskus vastaanottava operaattori hylkää Telia Tilin lyhytnumerosta lähettämän tekstiviestin ja käyttäjä ei saa kertakäyttökoodiviestiä. Näissä tilanteissa tulee tehdä vikailmoitus Telialle.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme
Telia Tiliin ollaan vuoden 2026 aikana kehittämässä ominaisuus, jossa toiseen vaiheen tunnistautumisen voi SMS-koodin sijaan tehdä erillisellä tunnistautumissovelluksella.