Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Hakutoiminto Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
Hyödynnä Minun Telia Yrityksille -asiontipalvelussa hakutoimintoa, kun haluat etsiä ohjeita, liittymiä ja palvelupyyntöjä.
Minun Telia Yrityksille -navigaatiosta löytyvällä hakutoiminnolla (suurennuslasi-ikoni oikeassa yläkulmassa) voit etsiä asiakastuen ohjeita esimerkiksi asiakkuuden hallinnointiin liittyviin asioihin. Matkapuhelinliittymät-osiossa voit sen sijaan etsiä liittymiä, esimerkiksi nimen, numeron tai SIM-kortinnumeron perusteella. Ota yhteyttä Teliaan -osion Palvelupyynnöt (arkisto)-sivulla voit hakea oikealla reunassa olevalla hakutoiminnolla kaikki yrityksesi palvelupyynnöt.
Voit hakea Ota yhteyttä Teliaan -osion Palvelupyynnöt (arkisto)-sivulta aiempia palvelupyyntöjä kirjoittamalla hakukenttään haluamasi sanan tai palvelupyynnön numeron. Löydät chatissa käydyt keskustelut Palvelupyynnöt (arkisto) -osiosta hakusanalla chat.
Hallinnoi liittymiä ja laitteita -otsikon alta löytyvästä Matkapuhelinliittymät -osiosta siirryt Hallinnoi-sivulle. Sieltä pääset suoraan Tuotteet ja palvelut -osioon, jossa voit tarkastella yrityksesi matkapuhelinliittymiä, yritysnumeroita, henkilöstön laajakaistoja, lankanumeroita sekä muita yrityspalveluita kätevästi yhdessä paikassa.
Voit hakea palveluita erilaisilla hakuehdoilla:
- puhelinnumero (mobiililiittymä tai yritysnumero CID)
- SIM-kortin numero
- käyttäjän nimi
- liittymän käyttöosoite
- liittymäpaketin nimi.
Vinkki! Tuotteet ja palvelut -osiossa voit hakea yhdellä kertaa esimerkiksi kaikki työntekijäsi nimissä olevat palvelut: matkapuhelinliittymät, yritysnumerot ja laajakaistat. Hakea voi kaikista yrityksen Y-tunnuksista tai sen voi rajata tiettyyn Y-tunnukseen. Parhaat hakutulokset saat hakemalla työntekijää esimerkiksi pelkällä sukunimellä.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää