Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Hakutoiminto Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa

Hakutoiminnon avulla voit etsiä ohjeita, liittymiä ja palvelupyyntöjä.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Hyödynnä Minun Telia Yrityksille -asiontipalvelussa hakutoimintoa, kun haluat etsiä ohjeita, liittymiä ja palvelupyyntöjä.

Minun Telia Yrityksille -navigaatiosta löytyvällä hakutoiminnolla (suurennuslasi-ikoni oikeassa yläkulmassa) voit etsiä asiakastuen ohjeita esimerkiksi asiakkuuden hallinnointiin liittyviin asioihin. Matkapuhelinliittymät-osiossa voit sen sijaan etsiä liittymiä, esimerkiksi nimen, numeron tai SIM-kortinnumeron perusteella. Ota yhteyttä Teliaan -osion Palvelupyynnöt (arkisto)-sivulla voit hakea oikealla reunassa olevalla hakutoiminnolla kaikki yrityksesi palvelupyynnöt.

Palvelupyyntöjen haku

Voit hakea Ota yhteyttä Teliaan -osion Palvelupyynnöt (arkisto)-sivulta aiempia palvelupyyntöjä kirjoittamalla hakukenttään haluamasi sanan tai palvelupyynnön numeron. Löydät chatissa käydyt keskustelut Palvelupyynnöt (arkisto) -osiosta hakusanalla chat.

Tuotteiden ja palveluiden haku

Hallinnoi liittymiä ja laitteita -otsikon alta löytyvästä Matkapuhelinliittymät -osiosta siirryt Hallinnoi-sivulle. Sieltä pääset suoraan Tuotteet ja palvelut -osioon, jossa voit tarkastella yrityksesi matkapuhelinliittymiä, yritysnumeroita, henkilöstön laajakaistoja, lankanumeroita sekä muita yrityspalveluita kätevästi yhdessä paikassa.

Voit hakea palveluita erilaisilla hakuehdoilla:

  • puhelinnumero (mobiililiittymä tai yritysnumero CID)
  • SIM-kortin numero
  • käyttäjän nimi
  • liittymän käyttöosoite
  • liittymäpaketin nimi.

Vinkki! Tuotteet ja palvelut -osiossa voit hakea yhdellä kertaa esimerkiksi kaikki työntekijäsi nimissä olevat palvelut: matkapuhelinliittymät, yritysnumerot ja laajakaistat. Hakea voi kaikista yrityksen Y-tunnuksista tai sen voi rajata tiettyyn Y-tunnukseen. Parhaat hakutulokset saat hakemalla työntekijää esimerkiksi pelkällä sukunimellä.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa soittoaika


PK-yritykset

Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan