Luo tunnukset Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja saat kahvin ja suklaapatukan R-kioskilta. Rekisteröidy ja lunasta Ärräkoodi! Rekisteröidy
Tee vikailmoitus
Voit tehdä vikailmoituksen Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa, mikäli sinulla on yrityksen allekirjoitusoikeus, olet nimetty pääkäyttäjä Telia -palveluille tai olet yrityksen Telialle ilmoittama yhteyshenkilö. Siirry ohjeeseen
Jos sinulla ei ole pääsyä asiointipalveluun, voit tehdä vikailmoituksen soittamalla asiakaspalveluumme.
- Kirjaudu sisään Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
- Valitse Ota yhteyttä Teliaan ja sieltä Vikailmoitukset.
- Valitse Tee vikailmoitus.
- Täytä pyydetyt tiedot ja lisää mahdolliset liitetiedostot.
- Muuta tarvittaessa yhteyshenkilön tiedot kohtaan Tiedot yhteydenottoa varten.
- Valitse Lähetä vikailmoitus.
Voit myös ottaa yhteyttä
kirjautuneena chatissa,
yritysasiakaspalveluun tai soittamalla
lähettämällä viestinHuomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Ilman kirjautumista
Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää