Telia Tilin monivaiheinen tunnistautuminen

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Monivaiheinen tunnistautuminen auttaa estämään luvattoman pääsyn Telia Tili -käyttäjätilillesi ja suojaa näin yrityksesi ja sinun henkilökohtaisia tietoja. Ottamalla monivaiheisen tunnistautumisen käyttöösi sinun tulee tunnistautua mobiilivarmenteellasi/pankkitunnuksillasi tai vaihtoehtoisesti SMS-kertakäyttökoodilla kirjatuessasi tilillesi. Näin varmistetaan, että vain sinä voit kirjautua käyttäjätilillesi ja että kukaan ulkopuolinen ei voi käyttää tiliäsi väärin.

Monivaiheinen tunnistautuminen voi vähentää käyttäjätilin hakkeroinnin riskiä merkittävästi. Jos ulkopuolinen käyttäjä saisi tietoonsa salasanasi, monivaiheinen tunnistautuminen estää tätä pääsemästä tilillesi ilman lisävarmennusta.

Näin otat monivaiheisen tunnistautumisen käyttöön:
  1. Kirjaudu
  2. Siirry omaan profiiliisi
  3. Valitse "Omat tiedot"
  4. Tilin asetukset -otsikon alta löydät kohdan "Monivaiheinen tunnistautuminen"
  5. Valitse "Muokkaa"
  6. Valitse haluamasi tunnistautumistapa: voit vastaanottaa kirjautuessasi kertakäyttösalasanan, joka lähetetään sinulle tekstiviestitse tai voit ottaa käyttöön vahvan tunnistautumisen, jolloin sinua pyydetään kirjautumaan mobiilivarmenteellasi tai pankkitunnuksillasi.
  7. Valitse "Tallenna asetukset"

Huom! Monivaiheisen tunnistautumisen edellytyksenä on se, että profiilisi asetuksissa on käytössä vahva tunnistautuminen tai, että olet vahvistanut puhelinnumerosi omissa tiedoissa kohdassa "Matkapuhelinnumero".

 

 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

 

AVAA CHAT

Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
 

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16