Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Minun Telia Yrityksille -pääkäyttäjän vaihtaminen

Näin vaihdat asiointipalvelun pääkäyttäjän.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Löydät alta ohjeen, miten vaihdat Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun pääkäyttäjän.

Huom! Yrityksellä voi olla vain yksi asiointipalvelun pääkäyttäjä. Nykyisenä pääkäyttäjänä voit nimetä uuden pääkäyttäjän asiointipalvelussa. 

Vaihda pääkäyttäjää

  1. Kirjaudu asiointipalveluun yrityskäyttäjänä. Kirjaudu
  2. Valitse sivun oikeasta yläkulmasta profiilisi ja sen alta Yritykset ja käyttäjät.
  3. Valitse yritys painamalla sen nimitietoriviä.  
  4. Valitse yrityksen tietojen alta Vaihda yrityksen pääkäyttäjää
  5. Noudata annettuja ohjeita, mm. käyttäjätili, joka määritellään uudeksi päääyttäjäksi tulee olla vahvasti tunnistettu. 
  6. Vahvista muutos. 

Pääkäyttäjä ei ole enää yrityksen palveluksessa?

Mikäli nykyinen pääkäyttäjä ei ole enää yrityksen palveluksessa, eikä pysty muutosta tekemään, ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Yhteystiedot yritysasiakkaalle

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan