Reissupaketti

Näin otat Reissupaketin käyttöön.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Voit tilata EU- ja ETA-alueen ulkopuolisille työmatkoille netin käyttöä varten Reissupaketin.

Paketti on voimassa 14 vuorokautta ja yrityksen omistuksessa olevilla liittymillä se tilataan Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta tai Minun Teliasta. 

Työsuhdeliittymän käyttäjä voi tilata Reissupaketin Minun Teliasta, ellei netin lisäpakettien tilausta ole erikseen estetty. Käännythän tarvittaessa yrityksen matkapuhelin asioista vastaavan henkilön puoleen. 
 

Huom! Reissupakettia ei voi tilata, eikä se näy tilattavien palveluiden joukossa, jos yrityksellä on sopimus listahinnoista poikkeavasta ulkomaan hinnoittelusta. 

Reissupaketin tilaus Minun Telia -sovelluksessa

Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit hallinnoida liittymää Minun Teliassa.

  1. Kirjaudu asiointipalveluun liittymän käyttäjänä. Kirjaudu >
  2. Valitse sovelluksen alavalikosta puhelimen kuva ja seuraavassa näkymässä liittymä, jolle haluat tilata Reissupaketin.
  3. Selaa avautuneessa näkymässä alemmas ja valitse kohta Reissupaketit.
  4. Valitse sopiva Reissupaketti sen mukaan, mihin olet matkalla. Sinisestä infopainikkeesta näet, mitkä maat kuuluvat pakettiin. Lähetä tilaus.

Kun Reissupaketti on tilattu, se näkyy liittymän tiedoissa Netti ulkomailla -kohdassa. Reissupaketti aktivoituu käyttöön kohdemaassa, jonka jälkeen sovelluksesta voi seurata sekä paketin nettimäärän (1 Gt tai 1,5 Gt) että voimassaoloajan (14 vrk) kulumista. Se datan käyttö, joka ei sisälly Reissupakettiin, näkyy liittymän tiedoissa Saldoerittelyn Käyttömaksuissa kohdassa Tiedonsiirto ulkomailla.

Reissupaketti Minun Telia -sivuilla

Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit hallinnoida liittymää Minun Teliassa.

  1. Kirjaudu asiointipalveluun liittymän käyttäjänä.. Kirjaudu
  2. Täytä matkapuhelinnumerosi (esim. 0401234567) ja salasana. Salasanan saat tarvittaessa lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400. Tekstiviesti on maksuton.
  3. Valitse liittymä, jolle haluat tilata Reissupaketin.
  4. Valitse Lisäpalvelusi-välilehdeltä Reissupaketit.
  5. Valitse sopiva Reissupaketti sen mukaan, mihin olet matkalla. Sinisestä infopainikkeesta näet, mitkä maat kuuluvat pakettiin. Lähetä tilaus.
Reissupaketin tilaus Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa

Pääkäyttäjänä voit hallinnoida liittymää Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

  1. Kirjaudu asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
  4. Valitse Lisäpalvelut -kohdasta tilattavista lisäpalveluista Reissupaketti Euroopan ulkopuoliseen nettikäyttöön.
  5. Valitse sopiva Reissupaketti sen mukaan, mihin olet matkustamassa. Hintaryhmiin kuuluvat maat on esitelty palvelukuvauksessa yllä. 
  6. Vahvista tilaus.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa maksuton soittoaika

Palvelemme numerossa kaikkia Telian asiakkaita ja Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaita.


  0200 20 300

(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Arkisin 8–16
 

Palvelemme numerossa Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita.

 060 016 171

(mpm/pvm)
Arkisin 9–15

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi

Luo käyttäjätunnus


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan