Voit tilata EU- ja ETA-alueen ulkopuolisille työmatkoille netin käyttöä varten Reissupaketin.
Paketti on voimassa 14 vuorokautta ja yrityksen omistuksessa olevilla liittymillä se tilataan Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta tai Minun Teliasta.
Työsuhdeliittymän käyttäjä voi tilata Reissupaketin Minun Teliasta, ellei netin lisäpakettien tilausta ole erikseen estetty. Käännythän tarvittaessa yrityksen matkapuhelin asioista vastaavan henkilön puoleen.
Huom! Reissupakettia ei voi tilata, eikä se näy tilattavien palveluiden joukossa, jos yrityksellä on sopimus listahinnoista poikkeavasta ulkomaan hinnoittelusta.
Avaa Minun Telia -sovellus. Jos sinulla ei vielä ole sovellusta, voit helposti ottaa sen käyttöön.
Valitse sovelluksen alavalikosta puhelimen kuva ja seuraavassa näkymässä liittymä, jolle haluat tilata Reissupaketin.
Selaa avautuneessa näkymässä alemmas ja valitse kohta Reissupaketit.
Valitse sopiva Reissupaketti sen mukaan, mihin olet matkalla. Sinisestä infopainikkeesta näet, mitkä maat kuuluvat pakettiin. Lähetä tilaus.
Kun Reissupaketti on tilattu, se näkyy liittymän tiedoissa Netti ulkomailla -kohdassa. Reissupaketti aktivoituu käyttöön kohdemaassa, jonka jälkeen sovelluksesta voi seurata sekä paketin nettimäärän (1 Gt tai 1,5 Gt) että voimassaoloajan (14 vrk) kulumista. Se datan käyttö, joka ei sisälly Reissupakettiin, näkyy liittymän tiedoissa SaldoerittelynKäyttömaksuissa kohdassa Tiedonsiirto ulkomailla.
Täytä matkapuhelinnumerosi (esim. 0401234567) ja salasana. Salasanan saat tarvittaessa lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400. Tekstiviesti on maksuton.
Valitse liittymä, jolle haluat tilata Reissupaketin.
Valitse Lisäpalvelusi-välilehdeltä Reissupaketit.
Valitse sopiva Reissupaketti sen mukaan, mihin olet matkalla. Sinisestä infopainikkeesta näet, mitkä maat kuuluvat pakettiin. Lähetä tilaus.
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä. Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.Lue lisää
Chat: Arkisin 8–16
OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.