Reissupaketti

Näin otat Reissupaketin käyttöön.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Voit tilata EU- ja ETA-alueen ulkopuolisille työmatkoille netin käyttöä varten Reissupaketin.

Paketti on voimassa 14 vuorokautta ja yrityksen omistuksessa olevilla liittymillä se tilataan Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta tai Minun Teliasta. Reissupaketti kannattaa tilata liittymälle jo ennen matkaa, sillä paketti aktivoituu käyttöön automaattisesti kun liittymän nettikäyttö alkaa kohdemaassa.

Minun Telia -sovellus on helppo tapa tilata Reissupaketti ennen matkaa. Sovelluksesta voit tarkistaa helposti, että Reissupaketti on aktivoitunut automaattisesti käyttöön kohdemaassa ja sieltä voit myös seurata Reissupaketin kulumista matkan aikana. Myös uuden paketin tilaaminen onnistuu nopeasti, kun edellinen on loppumassa tai jo loppunut.

Työsuhdeliittymän käyttäjä voi tilata Reissupaketin Minun Teliasta, ellei netin lisäpakettien tilausta ole erikseen estetty. Käännythän tarvittaessa yrityksen matkapuhelin asioista vastaavan henkilön puoleen. 
 

Huom! Reissupakettia ei voi tilata, eikä se näy tilattavien palveluiden joukossa, jos yrityksellä on sopimus listahinnoista poikkeavasta ulkomaan hinnoittelusta.

 

Reissupaketin tilaus Minun Telia -sovelluksessa

Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit tilata Reissupaketin Minun Telia -sovelluksessa.

  1. Kirjaudu Minun Telia -sovellukseen.
  2. Valitse liittymä jolle haluat tilata Reissupaketin.
  3. Valitse ylhäältä Palvelut-välilehti.
  4. Valitse Palvelut-välilehdeltä kohta Reissupaketit.
  5. Valitse sopiva Reissupaketti sen mukaan mihin olet matkalla. Sinisestä infopainikkeesta näet, mitkä maat kuuluvat pakettiin.
  6. Hyväksy tietosuojalausunto ja toimitusehdot
  7. Paina lopuksi Tunnistaudu ja tilaa.

Kun Reissupaketti on tilattu, se näkyy liittymän tiedoissa Netti ulkomailla -kohdassa. Reissupaketti aktivoituu käyttöön kohdemaassa, jonka jälkeen sovelluksesta voi seurata sekä paketin nettimäärän (1 Gt tai 1,5 Gt) että voimassaoloajan (14 vrk) kulumista. Se datan käyttö, joka ei sisälly Reissupakettiin, näkyy liittymän tiedoissa Saldoerittelyn Käyttömaksuissa kohdassa Tiedonsiirto ulkomailla.

 

Reissupaketti Minun Telia -sivuilla

Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit hallinnoida liittymää Minun Teliassa.

  1. Kirjaudu asiointipalveluun liittymän käyttäjänä.. Kirjaudu
  2. Täytä matkapuhelinnumerosi (esim. 0401234567) ja salasana. Salasanan saat tarvittaessa lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400. Tekstiviesti on maksuton.
  3. Valitse liittymä, jolle haluat tilata Reissupaketin.
  4. Valitse Lisäpalvelusi-välilehdeltä Reissupaketit.
  5. Valitse sopiva Reissupaketti sen mukaan, mihin olet matkalla. Sinisestä infopainikkeesta näet, mitkä maat kuuluvat pakettiin. Lähetä tilaus.
Reissupaketin tilaus Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa

Pääkäyttäjänä voit hallinnoida liittymää Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

  1. Kirjaudu asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
  4. Valitse Lisäpalvelut -kohdasta tilattavista lisäpalveluista Reissupaketti Euroopan ulkopuoliseen nettikäyttöön.
  5. Valitse sopiva Reissupaketti sen mukaan, mihin olet matkustamassa. Hintaryhmiin kuuluvat maat on esitelty palvelukuvauksessa yllä. 
  6. Vahvista tilaus.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)
Numero yhdistyy 1.6. yleiseen Telian yritysasiakaspalvelunumeroon 0200 20300


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Varaa soittoaika
Jätä yhteydenottopyyntö


Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.

Tutustu yritysmyyjiin


Yrityspisteet

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.

Löydä lähin Telia Kaupan yrityspiste


PK-yritysten yritysmyynti

0200 20 300
Arkisin 8–16
(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan