Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Minun Telia -sovelluksen kielen vaihtaminen
Näin vaihdat kielen Minun Telia -sovelluksessa, kun tarkastelet työsuhdeliittymääsi.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.
Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje
- Mene sovelluksen asetuksiin valitsemalla oikeasta alalaidasta Lisää
- Valitse Sovelluksen asetukset -kohdasta Kieli
- Valitse haluamasi kieli (suomi, ruotsi tai englanti)
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
24/7