Verkon valinta ja soittaminen ulkomailla

Näin valitset halutessasi verkon itse ja soitat kansainvälisiin numeroihin.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.
Verkon valinta

Ulkomailla Telian matkapuhelinliittymä etsii automaattisesti paikallisen sopimusverkon käyttöönsä, mikä tarkoittaa sinulle parhaita mahdollisia yhteyksiä. Jos kuitenkin haluat valita käytettävän verkon itse, voit tehdä sen matkapuhelimesi asetuksissa. Katso verkkovalinnan ohjeet oman puhelimesi käyttöohjeista.

Soittaminen

Käytä ulkomailta Suomeen tai muihin maihin soittaessasi kansainvälisiä numeroita. Kansainvälisessä muodossa puhelinnumeron eteen lisätään maatunnus ja suuntanumero ilman ensimmäistä nollaa. Esimerkiksi suomalaiseen Telian liittymään soitat muodossa +358 40 123 4567.

Vinkki! Tallenna kaikki puhelinnumerot puhelimeesi kansainvälisessä muodossa. Näin ne toimivat sekä kotimaassa että ulkomailla.

Oleskelumaan sisäisiin lankapuhelinnumeroihin voit soittaa ilman kansainvälisiä tunnuksia. Muistathan tällöin näppäillä suuntanumeroon myös ensimmäisen nollan. Soittaessasi paikallisiin matkapuhelinnumeroihin tarvitset kuitenkin kansainvälisiä numeroita.

Huomioithan, että ulkomailla paikallisiin palvelunumeroihin soittamisen hinta voi vaihdella operaattoreittain, vaikka palvelunumero olisi sama. Puhelut veloitetaan paikallisen operaattorin Telialle ilmoittaman hinnan mukaan. Paikallisille asiakkaille tarjotta­vat maksuttomat palvelunumerot eivät välttämättä ole maksuttomia Telian asiakkaille.

Numeropalvelu

Telian matkapuhelinasiakkaana saat Fonectan numeropalvelusta kotimaan ja ulkomaan yhteystiedot myös ulkomailla ollessasi. Sinua palvellaan 24 h/vrk numerossa +358 20205.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika

 

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella

 

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan