Liittymäsi saattaa käyttää mobiilidataa ulkomailla, vaikka olisitkin kytkenyt mobiilidatan puhelimestasi pois päältä. Tämä johtuu VoLTE-ratkaisusta, jossa puhelut siirtyvät 4G-verkkoon. Voit estää VoLTE-puhelut itse pakottamalla puhelimen 2G- tai 3G-verkkoon puhelimen asetuksissa.
Estä dataliikenne ulkomailla kokonaan
Jos olet yritysliittymän käyttäjä, käänny yrityksesi liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.
- Kirjaudu
- Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
- Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
- Valitse Muokkaa estoja ja rajoituksia.
- Kytke data roaming -esto päälle.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Arkisin 8–16
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Arkisin 8–16
Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat
Palvelemme numerossa Telian Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Arkisin 9–15
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää