Estä dataliikenne ulkomailla kokonaan

Pienillä asetusten muutoksilla estät ulkomaan dataliikenteen kokonaan ja vältyt ylimääräisiltä kuluilta.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Liittymäsi saattaa käyttää mobiilidataa ulkomailla, vaikka olisitkin kytkenyt mobiilidatan puhelimestasi pois päältä. Tämä johtuu VoLTE-ratkaisusta, jossa puhelut siirtyvät 4G-verkkoon. Voit estää VoLTE-puhelut itse pakottamalla puhelimen 2G- tai 3G-verkkoon puhelimen asetuksissa.

Ulkomaan datakäytön esto Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa

Jos olet yritysliittymän käyttäjä, käänny yrityksesi liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen. 

  1. Kirjaudu asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
  4. Valitse Muokkaa estoja ja rajoituksia.
  5. Kytke data roaming -esto päälle.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Puhelin, chat, soittoajan varaus

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Avaa chat
Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
 

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille
 

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy
 

Muut asiointipalvelut
 

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan