Teksti- ja multimediaviestit ulkomailla

Teksti- ja multimediaviestien lähettäminen ja vastaanottaminen onnistuu ulkomailla kuten kotimaassakin, kunhan huomioit pari seikkaa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Huomaathan lähettäessäsi tai vastaanottaessasi teksti- tai multimediaviestiä joko kotimaasta tai ulkomailta Suomen ulkopuolelle, että kaikki ulkomaiset operaattorit eivät salli näiden viestien kulkevan omansa ja toisen maan operaattorien asiakkaiden välillä. Näin voi olla, vaikka verkkovierailusopimus muuten olisikin voimassa. 

Tekstiviestit

Lähettäessäsi viestejä muuta vastaanottajan puhelinnumero kansainväliseen muotoon lisäämällä puhelinnumeron eteen maatunnus (Suomessa +358) ja suuntanumero ilman ensimmäistä nollaa.

Vinkki! Tallenna kaikki puhelinnumerot puhelimeesi kansainvälisessä muodossa. Näin ne toimivat sekä kotimaassa että ulkomailla.

Huomioithan, että ulkomailta lähetetyn tekstiviestin vastaanottajan numerona näkyy laskulla yleensä Telian oman Viestikeskuksen numero +358405202000, jonka kautta kaikki viestit tulevat Suomeen. Laskulla ei siis välttämättä näy vastaanottajan numero.

Multimediaviestit

Multimediaviesti tarvitsee toimiakseen datayhteyden. Liikkuessasi ulkomailla datayhteys toimii niissä maissa, joiden kanssa Telialla on verkkovierailusopimus datapalveluista.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika

 

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella

 

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan