Ulkomaan tiedonsiirron käyttökaton muuttaminen

Näin muutat ulkomaan tiedonsiirron käyttökattoa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Ulkomaan tiedonsiirron käyttökatto seuraa liittymän ulkomaan netinkäytöstä kertyvää laskua reaaliaikaisesti ja takaa, että laskutuskauden aikana käytöstä muodostuva lasku ei ylitä liittymälle asetettua rajaa.

Liittymien oletusarvoinen raja on 50€ per laskutuskausi. Voit muuttaa rajaa alla olevien ohjeiden mukaan.

Huom! Jos nettikäyttö ulkomailla sisältyy liittymän kuukausimaksuun (esim. käyttö Pohjolassa ja Baltiassa), ei se kerrytä käyttökattoa tai estä netin käyttöä, jos käyttökaton raja on tullut täyteen.

Muutoksen tekeminen yrityksen liittymille

Jos olet Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun pääkäyttäjä tai sinulla on oikeus hallinnoida yrityksen liittymiä palvelussa, voit tehdä muutoksen seuraavasti:

  1. Kirjaudu asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse yläpalkista Liittymät ja laitteet kohdasta Matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat.
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
  4. Valitse Lisäpalvelut -otsikon alta Hallinnoi lisäpalveluita.
  5. Valitse Ulkomaan tiedonsiirron käyttökatto.
  6. Valitse alasvetovalikosta haluamasi raja.
  7. Valitse Tallenna muutokset.
Muutoksen tekeminen työsuhdeliittymälle verkkoselaimessa

Mikäli yrityksesi on antanut henkilöstölle luvan tilata maksullisia lisäpalveluita, voit tehdä ulkomaan tiedonsiirron käyttökaton muuttamisen Minun Teliassa seuraavasti:

  1. Kirjaudu asiointipalveluun liittymän käyttäjänä. Kirjaudu
  2. Valitse matkapuhelinliittymäsi.
  3. Valitse Lisäpalvelut -välilehti
  4. Valitse Ulkomaan tiedonsiirron käyttökatto vierestä Lue lisää.
  5. Valitse alasvetovalikosta haluamasi uusi raja.
Muuttaminen työsuhdeliittymälle sovelluksessa

Mikäli yrityksesi on antanut henkilöstölle luvan tilata maksullisia lisäpalveluita, voit tehdä ulkomaan tiedonsiirron käyttökaton muuttamisen Minun Telia -sovelluksessa.

Lataa ensin Minun Telia -sovellus, jos sitä ei ole vielä puhelimessasi. Latauksen jälkeen asenna ja avaa sovellus.
 

Lataa sovellus
 

  1. Kirjaudu Minun Telia -sovellukseen puhelinnumerollasi.

    Jos et muista matkapuhelinnumerosi salasanaa, voit tilata sen lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (viesti on maksuton).
  2. Valitse Puhelinliittymät-otsikon alta oma liittymäsi.
  3. Valitse Palvelut-välilehti.
  4. Valitse Ulkomaan tiedonsiirron käyttökatto.
  5. Valitse alasvetovalikosta uusi raja ulkomaan tiedonsiirron käyttökatolle.
Rajoitukset

Ulkomaan tiedonsiirron käyttökattoon ei kuulu seuraavat palvelut ja niiden mahdolliset maksut:

  • EU-päiväpaketin päivämaksu
  • Netti ulkomailla -lisäpakettien maksut
  • Reissupakettien maksut
  • Muiden kiinteähintaisten dataroaming-pakettien maksut
  • Wlanin kautta kulkeva tiedonsiirto

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)
Numero yhdistyy 1.6. yleiseen Telian yritysasiakaspalvelunumeroon 0200 20300


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan