Estot ja niiden poistaminen
MMS-viestit tarvitsevat datayhteden toimiakseen. Liittymällä oleva dataesto estää MMS-viestien toiminnan. Liittymälläsi voi olla myös MMS-esto, jonka vuoksi MMS-viestit eivät tule perille.
Voit tarkistaa liittymän estot kirjautumalla Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Huom! Jos sinulla ei itse ole pääsyä asiointipalveluumme tai liittymän hallinnointioikeutta, pyydä yrityksesi yhteyshenkilöä tarkistamaan ja muuttamaan estoja.
- Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
- Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
- Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
- Valitse Estot ja Rajoitukset kohdasta Muokkaa estoja ja rajoituksia
- Tarkista Multimediarajoitukset-kohdasta, että rajoituksia ei ole käytössä ja tarvittaessa poista rajoitukset.