Yrittäjä, nappaa laitteita ja liittymiä tarjoushintaan verkkokaupasta! Katso tarjoukset

Kuuluvuuskartta

Kuuluvuuskartasta näet suuntaa-antavat puheluiden kuuluvuusalueet ja tiedonsiirtoyhteyksien nopeudet.
Tämä ohje on kuluttaja- ja yritysasiakkaille.

Kuuluvuus on monen tekijän summa. Katvealueita voi esiintyä maaston, rakennusten, päätelaitteiden, sään, verkkotekniikan, verkon kuormituksen tai muun syyn vuoksi. Nopeuteen vaikuttavat esimerkiksi verkon tekniikka ja kuormitus, sijainti sekä käyttämäsi laite. Tarkista laitteesi tukemat taajuudet valmistajalta.

Jos alueesi kuuluvuus on kartan mukaan kunnossa, mutta havaitset silti häiriöitä palvelun toiminnassa, löydät meiltä ohjeita sisäkuuluvuuden parantamiseen sekä mobiilinetin ongelmatilanteisiin. Tarkista myös ajankohtaiset häiriötiedoitteet.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Hoida asioita kirjautuneena

Voit hoitaa useita asioita myös kätevästi kirjautuneena ilman jonottamista.

 

Kuluttaja-asiakkaat

Kirjaudu Minun Teliaan

 

Yritysasiakkaat

Kirjaudu Minun Telia Yrityksille

Soita meille

Kuluttaja-asiakkaat
 020 690 400
Ma–pe 9–20 ja la 10–16 (mpm/pvm). Hätätilanteet (puk-koodit, liittymän sulkeminen ja TV-häiriöiden ilmoitukset) 24/7.

 

Telian ja Telia Inmics-Nebulan PK-yritysasiakkaat
 0200 20 300
Ma–pe 8–16 (94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
 

Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat
 060 016 171
Ma–pe 9–15 (mpm/pvm)

Helppi ja Käyttötuki auttavat

Kuluttaja-asiakkaat

Telia Helppi autaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Lue lisää Helpistä


Yritysasiakkaat

Telia Käyttötuki auttaa asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteisiin puhelimitse tai yrityksenne tiloissa.

Lue lisää käyttötuesta