Mikäli alla oleva kartta ei näy oikein, voit katsella häiriökarttaa täällä.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Hoida asioita kirjautuneena
Voit hoitaa useita asioita myös kätevästi kirjautuneena ilman jonottamista.
Kuluttaja-asiakkaat
Yritysasiakkaat
Soita meille
Kuluttaja-asiakkaat
020 690 400
Ma–pe 8–18 (mpm/pvm). Häiriöilmoitukset ma–pe 8–20 ja la 9–16.30. Hätätilanteet (puk-koodit, liittymän sulkeminen ja TV-häiriöiden ilmoitukset) 24/7.
PK-yritykset
020 355 800
Ma–pe 8–17 (8,35 snt/puh + 16,69 snt/min).
Suuryritykset
020 693 693
Ma–pe 8–17 (mpm/pvm). Vika- ja häiriöilmoitukset 24/7.
Helppi ja Käyttötuki auttavat
Kuluttaja-asiakkaat
Telia Helppi autaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.
Lue lisää Helpistä
Yritysasiakkaat
Telia Käyttötuki auttaa asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteisiin puhelimitse tai yrityksenne tiloissa.