Takaisin

Rakenteilla olevat verkot

Tämä ohje on kuluttaja- ja yritysasiakkaille.

Verkkojamme rakennetaan ja parannellaan jatkuvasti. Tästä kartasta voit tarkistaa parhaillaan rakenteilla olevat sekä jo valmistuneet verkon parannus- ja rakennustyöt lähikuukausien ajalta.

Jos alueellesi ei ole kartan mukaan tällä hetkellä luvassa parannuksia, mutta haluaisit yhteyden toimivan paremmin, tutustu myös ohjeisiimme sisäkuuluvuuden parantamisesta sekä mobiilinetin ongelmatilanteista

Lisää samasta aiheesta

Mobiiliverkon häiriökartta

Kiinteän verkon häiriökartta

Nopeustesti

Puhelimen kuuluvuus sisätiloissa

Häiriöilmoituksen tekeminen

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Hoida asioita kirjautuneena

Voit hoitaa useita asioita myös kätevästi kirjautuneena ilman jonottamista.

 

Kuluttaja-asiakkaat

Kirjaudu Minun Teliaan

 

Yritysasiakkaat

Kirjaudu Yritysportaaliin

Soita meille

Kuluttaja-asiakkaat
 020 690 400
Ma–pe 8–18 (mpm/pvm). Häiriöilmoitukset ma–pe 8–20 ja la 9–16.30. Hätätilanteet (puk-koodit, liittymän sulkeminen ja TV-häiriöiden ilmoitukset) 24/7.

 

PK-yritykset
 020 355 800
Ma–pe 8–17 (8,35 snt/puh + 16,69 snt/min).
 

Suuryritykset
 020 693 693
Ma–pe 8–17 (mpm/pvm). Vika- ja häiriöilmoitukset 24/7.

Helppi ja Käyttötuki auttavat

Kuluttaja-asiakkaat

Telia Helppi autaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Lue lisää Helpistä


Yritysasiakkaat

Telia Käyttötuki auttaa asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteisiin puhelimitse tai yrityksenne tiloissa.  

 

Lue lisää käyttötuesta

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen liittymä- ja laitetilaukset pitää toistaiseksi tehdä erikseen. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät