Vastaajan käyttö

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Vastaaja Plus on lisäpalvelu puheliittymiin. Vastaaja vastaa puheluihin puolestasi, kun puhelimeen ei vastata 30 sekunnin kuluessa tai puhelin on kiinni tai kuuluvuusalueen ulkopuolella.

Jos olet Touchpoint- tai VIP-palvelun käyttäjä, tutustu erikseen Touchpointin vastaajan ohjeisiin tai VIPin vastaajan ohjeisiin.

Vastaajan tunnusluvun muuttaminen
  1. Soita Vastaajanumeroosi 042 333 0 333.
  2. Kuuntele viestit tai ohita ne painamalla **
  3. Olet Vastaajan päävalikossa. Valitse 3 (Muokkaa Vastaajan asetuksia)
  4. Valitse seuraavaksi 4 (Tunnuslukuasetukset)
  5. Syötä uusi 4–10-merkkinen tunnusluku ja paina #.
  6. Voit sulkea puhelun.
Tervehdyksen äänitys, aktivointi ja vaihto
  1. Soita Vastaajanumeroosi 042 333 0 333.
  2. Kuuntele viestit tai ohita ne valitsemalla **
  3. Olet Vastaajan päävalikossa. Valitse 3 (Muokkaa Vastaajan asetuksia) ja sen jälkeen 1 (Muokkaa tervehdyksiä)
  4. Valitse haluttu tervehdys vaihtoehdoista:
    1 – muokkaa henkilökohtaista tervehdystäsi
    2 – muokkaa kansainvälistä tervehdystäsi
    3 – muokkaa poissaolotervehdystäsi
    4 – muokkaa nimitervehdystäsi
  5. Seuraa ohjeita ja tallenna tervehdys.
Tervehdyksen aktivointi tai vaihto
  1. Soita vastaajanumeroosi ja kuuntele viestit tai ohita ne valitsemalla *.
  2. Vastaaja kertoo, mikä tervehdys on käytössä, kun valitset 1.
  3. Muokkaa vaihtoehtoisten tervehdysten asetuksia valitsemalla uudelleen 1. Valitse haluttu tervehdys valitsemalla 1, 2, 3 tai 4.
  4. Lisää ohjeita kuulet valitsemalla 0*.
Tervehdyksen äänitys käyttöönoton jälkeen
  1. Soita vastaajanumeroosi ja kuuntele viestit tai ohita ne painamalla *. Muokkaa vastaajan asetuksia valitsemalla 2.
  2. Jatka tervehdyksiin valitsemalla 1 ja muokkaamaan niitä valitsemalla uudelleen 1. Valitse vielä kerran 1 muokataksesi henkilökohtaista tervehdystäsi.
  3. Äänitä oma, enintään minuutin pituinen tervehdyksesi valitsemalla 1 tai muokkaa tervehdystä valitsemalla 3. Sanele tervehdyksesi ja valitse #.
  4. Kuuntele äänittämäsi tervehdys valitsemalla 1 tai äänitä tervehdys uudelleen valitsemalla 3.
  5. Ota äänittämäsi tervehdys käyttöön valitsemalla 2 tai poista se valitsemalla 4.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika
Lähetä viesti

 

Ma–pe 8–17 | Vikailmoitukset 24/7
 

Kirjaudu

Yritysportaali

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Yritysportaalissa. 

Kirjaudu


Minun Telia

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu


Lataa sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
 

Chat

Chatissa asiantuntijamme auttavat sinua nopeasti ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiisi. 

Avaa chat >

Arkisin 8–16.30
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitteet ja puhelinliittymät ovat toistaiseksi tilattavissa eri kaupasta kuin nettiliittymät ja muut yrityspalvelut. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja puhelinliittymät
Nettiliittymät ja muut palvelut

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitteet ja puhelinliittymät ovat toistaiseksi tilattavissa eri kaupasta kuin nettiliittymät ja muut yrityspalvelut. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Laitteet ja puhelinliittymät
Nettiliittymät ja muut palvelut