Vastaajan käyttö

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Vastaaja Plus on lisäpalvelu puheliittymiin. Vastaaja vastaa puheluihin puolestasi, kun puhelimeen ei vastata 30 sekunnin kuluessa tai puhelin on kiinni tai kuuluvuusalueen ulkopuolella.

Vastaajan käyttöönotto

Pyydä ensin tarvittaessa yrityksesi liittymäasioista vastaavalta henkilöltä oikeus tilata maksullisia lisäpalveluita.

  1. Kirjaudu hallinnoimaan omaa työsuhdeliittymääsi.
  2. Valitse Lisäpalvelut. Vinkki! Täältä näet myös vastaajanumerosi.
  3. Pääset hallinnoimaan vastaajasi asetuksia ja lisäpalveluita omien sivujesi Liittymätiedot-osiossa kohdassa Vastaaja.
  4. Soita sitten vastaajanumeroosi, jossa sinua pyydetään määrittämään vastaajan kieli ja tunnusluku sekä määrittämään tervehdys.
Vastaajan tunnusluvun muuttaminen
  1. Soita vastaajanumeroosi ja kuuntele viestit tai ohita ne painamalla *.
  2. Siirry Vastaajan asetuksiin valitsemalla 2.
  3. Siirry tunnuslukuasetuksiin valitsemalla 3 ja valitse vielä 1, niin pääset muuttaaman tunnusluvun.
  4. Syötä uusi 4–10-merkkinen tunnusluku ja paina #. Syötä tunnusluku uudestaan vahvistaaksesi muutokset ja paina #.
  5. Voit sulkea puhelun.
Tervehdyksen äänitys
  1. Soita vastaajanumeroosi. Kuuntele viestit tai ohita ne valitsemalla *.
  2. Siirry Vastaajan asetuksiin valitsemalla 2, siirry sitten tervehdyksiin valitsemalla 1 ja tervehdyksen käsittelyyn valitsemalla uudelleen 1.
  3. Valitse haluttu tervehdys vaihtoehdoista 1, 2, 3 tai 4.
  4. Seuraa ohjeita ja tallenna tervehdys.
Tervehdyksen aktivointi tai vaihto
  1. Soita vastaajanumeroosi ja kuuntele viestit tai ohita ne valitsemalla *.
  2. Vastaaja kertoo, mikä tervehdys on käytössä, kun valitset 1.
  3. Muokkaa vaihtoehtoisten tervehdysten asetuksia valitsemalla uudelleen 1. Valitse haluttu tervehdys valitsemalla 1, 2, 3 tai 4.
  4. Lisää ohjeita kuulet valitsemalla 0*.
Tervehdyksen äänitys käyttöönoton jälkeen
  1. Soita vastaajanumeroosi ja kuuntele viestit tai ohita ne painamalla *. Muokkaa vastaajan asetuksia valitsemalla 2.
  2. Jatka tervehdyksiin valitsemalla 1 ja muokkaamaan niitä valitsemalla uudelleen 1. Valitse vielä kerran 1 muokataksesi henkilökohtaista tervehdystäsi.
  3. Äänitä oma, enintään minuutin pituinen tervehdyksesi valitsemalla 1 tai muokkaa tervehdystä valitsemalla 3. Sanele tervehdyksesi ja valitse #.
  4. Kuuntele äänittämäsi tervehdys valitsemalla 1 tai äänitä tervehdys uudelleen valitsemalla 3.
  5. Ota äänittämäsi tervehdys käyttöön valitsemalla 2 tai poista se valitsemalla 4.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika
Lähetä viesti

 

Ma–pe 8–17 | Vikailmoitukset 24/7
 

Kirjaudu

Yritysportaali

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Yritysportaalissa. 

Kirjaudu


Minun Telia

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu


Lataa sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
 

Chat

Chatissa asiantuntijamme auttavat sinua nopeasti ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiisi. 

Avaa chat >

Arkisin 8-17
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen liittymä- ja laitetilaukset pitää toistaiseksi tehdä erikseen. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät