Luo tunnukset Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja saat kahvin ja suklaapatukan R-kioskilta. Rekisteröidy ja lunasta Ärräkoodi! Rekisteröidy
Postilaatikko eli puhelinvastaaja
Touchpoint -palvelu sisältää postilaatikon, joka toimii puhelinvastaajanasi. Postilaatikko on oletuksena kytketty päälle. Voit halutessasi pyytää yrityksesi pääkäyttäjää poistamaan postilaatikon käytöstä.
Saapuneista viesteistä saat ilmoituksen tekstiviestillä. Viestien kuuntelu ja postilaatikon asetusten muokkaus tapahtuu soittamalla Suomesta lyhytnumeroon 777. Vastaajanumero on yhteinen kaikille Touchpoint-palvelun käyttäjille. Älä aseta puhelimestasi mitään soitonsiirtoja vastaajanumeroon.
Voit kuunnella viestit myös Android- ja iPhone-sovelluksen Vastaaja-välilehdeltä. Huomioi, että viesti soitetaan tällöin puhelimen kaiuttimesta ellei puhelimeen ole kytketty kuulokkeita.
Huom! Ulkomailla vastaajaviestit kuunnellaan aina matkapuhelisovelluksen kautta, koska ulkomailla soittaminen numeroon 777 ei ohjaudu Touchpointin vastaajaan vaan se voi maakohtaisesti ohjautua ihan minne vaan.
Postilaatikon päävalikon komennot
2 Kuuntele vanhat viestit
4 Toista oma tervehdys
5 Tallenna oma tervehdys
6 Poista oma tervehdys
0 Toista tämä valikko
* Lopeta puhelu
Viestin toiston aikaiset komennot
1 Edellinen viesti
2 Toista valittu viesti
3 Seuraava viesti
7 Poista valittu viesti
0 Päävalikkoon
* Lopeta puhelu
Etsi ohjeita
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Ilman kirjautumista
Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää