Luo tunnukset Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja saat kahvin ja suklaapatukan R-kioskilta. Rekisteröidy ja lunasta Ärräkoodi! Rekisteröidy

Postilaatikko eli puhelinvastaaja

Näin kuuntelet Touchpointin postilaatikkoon saapuneet viestit ja hallinnoit sitä komennoilla.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Touchpoint -palvelu sisältää postilaatikon, joka toimii puhelinvastaajanasi. Postilaatikko on oletuksena kytketty päälle. Voit halutessasi pyytää yrityksesi pääkäyttäjää poistamaan postilaatikon käytöstä.

Saapuneista viesteistä saat ilmoituksen tekstiviestillä. Viestien kuuntelu ja postilaatikon asetusten muokkaus tapahtuu soittamalla Suomesta lyhytnumeroon 777. Vastaajanumero on yhteinen kaikille Touchpoint-palvelun käyttäjille. Älä aseta puhelimestasi mitään soitonsiirtoja vastaajanumeroon.

Voit kuunnella viestit myös Android- ja iPhone-sovelluksen Vastaaja-välilehdeltä. Huomioi, että viesti soitetaan tällöin puhelimen kaiuttimesta ellei puhelimeen ole kytketty kuulokkeita. 

Huom! Ulkomailla vastaajaviestit kuunnellaan aina matkapuhelisovelluksen kautta, koska ulkomailla soittaminen numeroon 777 ei ohjaudu Touchpointin vastaajaan vaan se voi maakohtaisesti ohjautua ihan minne vaan.

Postilaatikon päävalikon komennot

2 Kuuntele vanhat viestit
4 Toista oma tervehdys
5 Tallenna oma tervehdys
6 Poista oma tervehdys
0 Toista tämä valikko
* Lopeta puhelu

Viestin toiston aikaiset komennot

1 Edellinen viesti
2 Toista valittu viesti
3 Seuraava viesti
7 Poista valittu viesti
0 Päävalikkoon
* Lopeta puhelu

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa soittoaika


PK-yritykset

Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan