Lähdössä lomalle? Katso ohje Poissaolo- ja lomatiedotteen tekemiseen. Katso ohje

Vastaajan poistaminen käytöstä

Näin poistat vastaajan käytöstä.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Voit ottaa vastaajan pois käytöstä, jolloin tervehdykset ja viestit säilyvät, mutta uusia soittoja ei ohjata sinne. Voit myös poistaa vastaajan kokonaan, jolloin kaikki vastaajapalvelun sisältö poistetaan, eikä niitä voi palauttaa.

Yrityksen pääkäyttäjänä voit poistaa vastaajan käytöstä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit poistaa vastaajan Minun Teliassa, jos yrityksen pääkäyttäjä on sallinut kaikkien lisäpalveluiden tilauksen asiointipalvelussa, Mikäli tarvitset lisäpalveluiden tilausoikeudet, olethan yhteydessä pääkäyttäjään. 

Vastaajan poistaminen Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa

Yrityksen pääkäyttäjänä voit hallinnoida liittymiä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa. 

  1. Kirjaudu

  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.

  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.

  4. Valitse Hallinnoi lisäpalveluita -osiosta Vastaajapalvelu.

  5. Valitse Poista palvelu.

Vastaajan poistaminen Minun Telia -sivustolla työsuhdeliittymältä

Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit hallinnoida liittymää Minun Teliassa. Voit ottaa vastaajan pois päältä tai poistaa sen kokonaan.

Vastaajan ottaminen pois käytöstä
  1. Kirjaudu Minun Teliaan työliittymäsi puhelinnumerolla. Kirjaudu
  2. Yleistä-välilehdellä on Vastaajan tila -valinta. Klikkaamalla siitä saat vastaajan päälle tai pois päältä. Kun se on violetti, vastaaja on päällä.
Vastaajan poistaminen kokonaan
  1. Kirjaudu Minun Teliaan työliittymäsi puhelinnumerolla. Kirjaudu
  2. Valitse liittymä, jonka tietoja haluat muokata.
  3. Avaa Lisäpalvelut-välilehti ja klikkaa siellä ja siellä Vastaajan kohdalta Muokkaa.
  4. Poista vastaaja liittymältä kokonaan täppäämällä ruutu ja klikkaamalla sitten Poista palvelu. Huomioithan, että kaikki vastaajan sisältö, kuten tervehdykset ja viestit, poistetaan, eikä niitä voi palauttaa.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan