Lähdössä lomalle? Katso ohje Poissaolo- ja lomatiedotteen tekemiseen. Katso ohje
Vastaajan poistaminen käytöstä
Voit ottaa vastaajan pois käytöstä, jolloin tervehdykset ja viestit säilyvät, mutta uusia soittoja ei ohjata sinne. Voit myös poistaa vastaajan kokonaan, jolloin kaikki vastaajapalvelun sisältö poistetaan, eikä niitä voi palauttaa.
Yrityksen pääkäyttäjänä voit poistaa vastaajan käytöstä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit poistaa vastaajan Minun Teliassa, jos yrityksen pääkäyttäjä on sallinut kaikkien lisäpalveluiden tilauksen asiointipalvelussa, Mikäli tarvitset lisäpalveluiden tilausoikeudet, olethan yhteydessä pääkäyttäjään.
Yrityksen pääkäyttäjänä voit hallinnoida liittymiä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
-
Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
-
Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
-
Valitse Hallinnoi lisäpalveluita -osiosta Vastaajapalvelu.
-
Valitse Poista palvelu.
Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit hallinnoida liittymää Minun Teliassa. Voit ottaa vastaajan pois päältä tai poistaa sen kokonaan.
Vastaajan ottaminen pois käytöstä
- Kirjaudu Minun Teliaan työliittymäsi puhelinnumerolla. Kirjaudu
- Yleistä-välilehdellä on Vastaajan tila -valinta. Klikkaamalla siitä saat vastaajan päälle tai pois päältä. Kun se on violetti, vastaaja on päällä.
Vastaajan poistaminen kokonaan
- Kirjaudu Minun Teliaan työliittymäsi puhelinnumerolla. Kirjaudu
- Valitse liittymä, jonka tietoja haluat muokata.
- Avaa Lisäpalvelut-välilehti ja klikkaa siellä ja siellä Vastaajan kohdalta Muokkaa.
- Poista vastaaja liittymältä kokonaan täppäämällä ruutu ja klikkaamalla sitten Poista palvelu. Huomioithan, että kaikki vastaajan sisältö, kuten tervehdykset ja viestit, poistetaan, eikä niitä voi palauttaa.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Ilman kirjautumista
Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.