Vastaajan käyttö ulkomailla

Vastaaja toimii normaalisti myös ollessasi ulkomailla.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Jos sinulle soitettu puhelu ohjautuu vastaajaan ja soittaja jättää viestin ollessasi ulkomailla, ei sinulle aiheudu tästä mitään kustannuksia.

Jos soitat itse ulkomailla ollessasi vastaajaan kuunnellaksesi viestejä tai tehdäksesi esim. muutoksia vastaajan asetuksiin, veloitetaan sinulta normaali ulkomaanhinnaston mukainen puhelumaksu. Sopiva Pro tai Pro EU -liittymissä soitot myös Pohjolassa ja Baltiassa sisältyvät puhepakettiisi.

Huom! Mikäli sinulla on uusi vastaaja, muista ottaa se käyttöön ennen ulkomaille matkustamista. Käyttöönotossa määritellään vastaajan kieli, tunnusluku ja tervehdys. Jos et ole ottanut vastaajaa käyttöön kotimaassa ja et siksi pysty soittamaan siihen, voit määritellä kielen ja tunnusluvun joko kirjautumalla hallinnoimaan omaa työsuhdeliittymäsi vastaaja-asetuksia tai olemalla yhteydessä asiakaspalveluun.

Lue lisää vastaajan käytöstä 

Vastaajaan soittaminen ulkomailta
  1. Soita vastaajan numeroon (+358 + vastaajanumerosi).
  2. Keskeytä alkava tervehdys painamalla *-merkkiä ja numeroa 5 (*5).
  3. Anna tunnuslukusi ja paina ruutu (#).

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan