Lähdössä lomalle? Katso ohje Poissaolo- ja lomatiedotteen tekemiseen. Katso ohje
Vastaajan käyttö ulkomailla
Jos sinulle soitettu puhelu ohjautuu vastaajaan ja soittaja jättää viestin ollessasi ulkomailla, ei sinulle aiheudu tästä mitään kustannuksia.
Jos soitat itse ulkomailla ollessasi vastaajaan kuunnellaksesi viestejä tai tehdäksesi esim. muutoksia vastaajan asetuksiin, veloitetaan sinulta normaali ulkomaanhinnaston mukainen puhelumaksu. Sopiva Pro tai Pro EU -liittymissä soitot myös Pohjolassa ja Baltiassa sisältyvät puhepakettiisi.
Huom! Mikäli sinulla on uusi vastaaja, muista ottaa se käyttöön ennen ulkomaille matkustamista. Käyttöönotossa määritellään vastaajan kieli, tunnusluku ja tervehdys. Jos et ole ottanut vastaajaa käyttöön kotimaassa ja et siksi pysty soittamaan siihen, voit määritellä kielen ja tunnusluvun joko kirjautumalla hallinnoimaan omaa työsuhdeliittymäsi vastaaja-asetuksia tai olemalla yhteydessä asiakaspalveluun.
- Soita vastaajan numeroon (+358 + vastaajanumerosi).
- Keskeytä alkava tervehdys painamalla *-merkkiä ja numeroa 5 (*5).
- Anna tunnuslukusi ja paina ruutu (#).
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Ilman kirjautumista
Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.