Soitonsiirto vastaajaan

Jos käytössäsi on vastaajapalvelu soitonsiirrolla, voit siirtää puhelut veloituksetta vastaajaan soitonsiirrolla.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Erilaiset soitonsiirrot ovat toisistaan riippumattomia. Ne voivat olla päällä samanaikaisesti, ja ne voidaan ohjata eri numeroihin.

Soitonsiirto vastaajaan, jos puhelimeen ei vastata

Soitto siirtyy vastaajaan, jos puhelimeen ei vastata 30 sekunnin kuluessa. Voit myös itse määrittää, kuinka pian puhelu ohjautuu vastaajaan. Siirtoajan voi valita viiden sekunnin tarkkuudella 5–30 sekunniksi.

Palvelu ei toimi, jos puhelin on peittoalueen ulkopuolella tai pois päältä. Määritäthän siis tarvittaessa erikseen soitonsiirron sellaisia tilanteita varten.

Kytke soitonsiirto päälle soittamalla puhelimellasi **61*vastaajanumero#  eli näppäile **61*0423330333# ja soita.

Poista soitonsiirto soittamalla puhelimellasi ##61#

Jos haluat muuttaa puhelun siirtoaikaa esimerkiksi 10 sekuntiin, soita **61*0423330333**10#

Soitonsiirto vastaajaan, jos puhelin on varattu

Soitto siirtyy haluamaasi numeroon silloin, kun puhelimesi on varattu.

Tilaa soitonsiirto kirjautumalla hallinnoimaan omaa työsuhdeliittymääsi.

Kytke soitonsiirto päälle soittamalla puhelimellasi **67*0423330333#

Poista soitonsiirto soittamalla puhelimellasi ##67#

Soitonsiirto vastaajaan, jos puhelinta ei tavoiteta

Soitto siirtyy välittömästi vastaajaan, jos puhelimeen ei saada yhteyttä; puhelin on esimerkiksi poissa päältä tai peittoalueen ulkopuolella.

Kytke soitonsiirto päälle soittamalla puhelimellasi **62*0423330333#

Poista soitonsiirto soittamalla puhelimellasi ##62# 

HUOM! Jos liittymälläsi on VIP-palvelu, tee soitonsiirto tämän ohjeen mukaan. Mikäli liittymällesi on kytketty Touchpoint, tee soitonsiirto tämän ohjeen mukaan.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)
Numero yhdistyy 1.6. yleiseen Telian yritysasiakaspalvelunumeroon 0200 20300


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan