Luo tunnukset Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja saat kahvin ja suklaapatukan R-kioskilta. Rekisteröidy ja lunasta Ärräkoodi! Rekisteröidy
Erilaiset soitonsiirrot ovat toisistaan riippumattomia. Ne voivat olla päällä samanaikaisesti, ja ne voidaan ohjata eri numeroihin.
Soitto siirtyy vastaajaan, jos puhelimeen ei vastata 30 sekunnin kuluessa. Voit myös itse määrittää, kuinka pian puhelu ohjautuu vastaajaan. Siirtoajan voi valita viiden sekunnin tarkkuudella 5–30 sekunniksi.
Palvelu ei toimi, jos puhelin on peittoalueen ulkopuolella tai pois päältä. Määritäthän siis tarvittaessa erikseen soitonsiirron sellaisia tilanteita varten.
Kytke soitonsiirto päälle soittamalla puhelimellasi **61*vastaajanumero# eli näppäile **61*0423330333# ja soita.
Poista soitonsiirto soittamalla puhelimellasi ##61#
Jos haluat muuttaa puhelun siirtoaikaa esimerkiksi 10 sekuntiin, soita **61*0423330333**10#
Soitto siirtyy haluamaasi numeroon silloin, kun puhelimesi on varattu.
Tilaa soitonsiirto kirjautumalla hallinnoimaan omaa työsuhdeliittymääsi.
Kytke soitonsiirto päälle soittamalla puhelimellasi **67*0423330333#
Poista soitonsiirto soittamalla puhelimellasi ##67#
Soitto siirtyy välittömästi vastaajaan, jos puhelimeen ei saada yhteyttä; puhelin on esimerkiksi poissa päältä tai peittoalueen ulkopuolella.
Kytke soitonsiirto päälle soittamalla puhelimellasi **62*0423330333#
Poista soitonsiirto soittamalla puhelimellasi ##62#
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Ilman kirjautumista
Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää