Luo tunnukset Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja saat kahvin ja suklaapatukan R-kioskilta. Rekisteröidy ja lunasta Ärräkoodi! Rekisteröidy

Soitonsiirto vastaajaan

Jos käytössäsi on vastaajapalvelu soitonsiirrolla, voit siirtää puhelut veloituksetta vastaajaan soitonsiirrolla.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Erilaiset soitonsiirrot ovat toisistaan riippumattomia. Ne voivat olla päällä samanaikaisesti, ja ne voidaan ohjata eri numeroihin.

Soitonsiirto vastaajaan, jos puhelimeen ei vastata

Soitto siirtyy vastaajaan, jos puhelimeen ei vastata 30 sekunnin kuluessa. Voit myös itse määrittää, kuinka pian puhelu ohjautuu vastaajaan. Siirtoajan voi valita viiden sekunnin tarkkuudella 5–30 sekunniksi.

Palvelu ei toimi, jos puhelin on peittoalueen ulkopuolella tai pois päältä. Määritäthän siis tarvittaessa erikseen soitonsiirron sellaisia tilanteita varten.

Kytke soitonsiirto päälle soittamalla puhelimellasi **61*vastaajanumero#  eli näppäile **61*0423330333# ja soita.

Poista soitonsiirto soittamalla puhelimellasi ##61#

Jos haluat muuttaa puhelun siirtoaikaa esimerkiksi 10 sekuntiin, soita **61*0423330333**10#

Soitonsiirto vastaajaan, jos puhelin on varattu

Soitto siirtyy haluamaasi numeroon silloin, kun puhelimesi on varattu.

Tilaa soitonsiirto kirjautumalla hallinnoimaan omaa työsuhdeliittymääsi.

Kytke soitonsiirto päälle soittamalla puhelimellasi **67*0423330333#

Poista soitonsiirto soittamalla puhelimellasi ##67#

Soitonsiirto vastaajaan, jos puhelinta ei tavoiteta

Soitto siirtyy välittömästi vastaajaan, jos puhelimeen ei saada yhteyttä; puhelin on esimerkiksi poissa päältä tai peittoalueen ulkopuolella.

Kytke soitonsiirto päälle soittamalla puhelimellasi **62*0423330333#

Poista soitonsiirto soittamalla puhelimellasi ##62# 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa soittoaika


PK-yritykset

Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan