Tarkista vastaajanumerosi

Tarkista yritysliittymäsi vastaajanumero tai vastaajan numero VIPissä tai Touchpointissa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Yritysliittymän vastaajanumero

Jos liittymässäsi on vastaajapalvelu, voit hallinnoida vastaajaa ja kuunnella sinne jätetyt viestit soittamalla omasta liittymästäsi vastaajanumeroon 042 333 0 333. Kun soitat vastaajaasi omasta numerostasi kotimaassa, et tarvitse vastaajan tunnuslukua. 

Kaikilla yritysliittymäasiakkailla on yhteinen vastaajanumero. Käyttäjäkohtaiset vastaajanumerot ovat poistuneet.

Huom! Jos käytössäsi on Dual-SIM -puhelin, soita vastaajanumeroon juuri sillä SIM-kortilla, johon vastaajaviesti on jätetty. Muuten kuulet tiedotteen "numeroa ei ole annettu oikein"

Voit soittaa vastaajaan myös mistä tahansa muusta liittymästä, silloin käytössäsi on numero 042 333 0 334 ja tarvitset tunnusluvun. Tarvittaessa voit lukea ohjeesta, miten muutat vastaajan tunnusluvun

Vastaaja VIPissä

Vastaajan kuuntelunumero on yrityskohtainen, ja saat sen yrityksesi VIP-pääkäyttäjältä. Kun vastaajaan jätetään viesti, saat tekstiviestin, jossa mainitaan vastaajanumero.
 
Voit kuunnella vastaajaviestejä myös kirjautumalla VIPiin tai Telia VIP -applikaation Vastaaja-välilehdellä.

Vastaaja Touchpointissa

Voit soittaa Suomessa vastaajaan numeroon 777. Voit kuunnella viestit myös Telia Touchpoint -applikaation Vastaaja-välilehdellä.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan