Lähdössä lomalle? Katso ohje loma- ja poissaolotiedotteen tekemiseen. Katso ohje

Tarkista vastaajanumerosi

Tarkista yritysliittymäsi vastaajanumero tai vastaajan numero VIPissä tai Touchpointissa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Yritysliittymän vastaajanumero

Jos liittymässäsi on vastaajapalvelu, voit hallinnoida vastaajaa ja kuunnella sinne jätetyt viestit soittamalla omasta liittymästäsi vastaajanumeroon 042 333 0 333. Kun soitat vastaajaasi omasta numerostasi kotimaassa, et tarvitse vastaajan tunnuslukua. 

Kaikilla yritysliittymäasiakkailla on yhteinen vastaajanumero. Käyttäjäkohtaiset vastaajanumerot ovat poistuneet.

Voit soittaa vastaajaan myös mistä tahansa muusta liittymästä, silloin käytössäsi on numero 042 333 0 334 ja tarvitset tunnusluvun. Tarvittaessa voit lukea ohjeesta, miten muutat vastaajan tunnusluvun

Vastaaja VIPissä

Vastaajan kuuntelunumero on yrityskohtainen, ja saat sen yrityksesi VIP-pääkäyttäjältä. Kun vastaajaan jätetään viesti, saat tekstiviestin, jossa mainitaan vastaajanumero.
 
Voit kuunnella vastaajaviestejä myös kirjautumalla VIPiin tai Telia VIP -applikaation Vastaaja-välilehdellä.

Vastaaja Touchpointissa

Voit soittaa Suomessa vastaajaan numeroon 777. Voit kuunnella viestit myös Telia Touchpoint -applikaation Vastaaja-välilehdellä.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan