Lähdössä lomalle? Katso ohje Poissaolo- ja lomatiedotteen tekemiseen. Katso ohje
Vastaajan käyttöönotto
Vastaaja Plus on lisäpalvelu puheliittymiin. Pääkäyttäjänä voit kytkeä sen liittymälle Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa tai työsuhdeliittymän käyttäjänä Minun Teliassa.
Huom! Jos olet Touchpoint- tai VIP-palvelun käyttäjä, tutustu erikseen Touchpointin vastaajan ohjeisiin tai VIPin vastaajan ohjeisiin.
- Kirjaudu
- Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
- Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
- Valitse Lisäpalvelut -otsikon alta Vastaajapalvelu.
- Valitse Vastaaja Plus tai Vastaaja Plus soitonsiirrolla.
- Valitse Tilaa.
- Soita sitten Vastaajaan numeroon 042 333 0 333, liittymällä johon kytkit Vastaajan, jossa sinua pyydetään määrittämään vastaajan kieli ja tunnusluku sekä määrittämään tervehdys.
- Kirjaudu Minun Teliaan työliittymäsi puhelinnumerolla. Kirjaudu
- Täytä matkapuhelinnumerosi (esim. 0401234567) ja salasana. Salasanan saat tarvittaessa lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400. Tekstiviesti on maksuton.
- Valitse Lisäpalvelut.
- Pääset hallinnoimaan vastaajasi asetuksia ja lisäpalveluita omien sivujesi Liittymätiedot-osiossa kohdassa Vastaaja.
- Soita sitten Vastaajaan numeroon 042 333 0 333, jossa sinua pyydetään määrittämään vastaajan kieli ja tunnusluku sekä määrittämään tervehdys.
Huom! Pyydä ensin tarvittaessa yrityksesi liittymäasioista vastaavalta henkilöltä oikeus tilata maksullisia lisäpalveluita.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Ilman kirjautumista
Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.