Asioi helposti Minun Telia Yrityksille -palvelussa, jossa näet kokonaisnäkymän yrityksesi palveluista sekä paljon muusta missä ja milloin vain. Tutustu ja rekisteröidy! Luo tunnukset

Vastaajan käyttöönotto

Näin otat vastaajan käyttöön liittymällesi.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Vastaaja Plus on lisäpalvelu puheliittymiin. Pääkäyttäjänä voit kytkeä sen liittymälle Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa tai työsuhdeliittymän käyttäjänä Minun Teliassa.

Huom! Jos olet Touchpoint- tai VIP-palvelun käyttäjä, tutustu erikseen Touchpointin vastaajan ohjeisiin tai VIPin vastaajan ohjeisiin.

 
Vastaajan käyttöönotto Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
  1. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
  4. Valitse Lisäpalvelut -otsikon alta Vastaajapalvelu.
  5. Valitse Vastaaja Plus tai Vastaaja Plus soitonsiirrolla.
  6. Valitse Tilaa.
  7. Soita sitten Vastaajaan numeroon 042 333 0 333, liittymällä johon kytkit Vastaajan, jossa sinua pyydetään määrittämään vastaajan kieli ja tunnusluku sekä määrittämään tervehdys.

 

Vastaajan käyttöönotto Minun Telia -sivustolla työsuhdeliittymälle
  1. Kirjaudu Minun Teliaan työliittymäsi puhelinnumerolla. Kirjaudu
  2. Täytä matkapuhelinnumerosi (esim. 0401234567) ja salasana. Salasanan saat tarvittaessa lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400. Tekstiviesti on maksuton.
  3. Valitse Lisäpalvelut.
  4. Pääset hallinnoimaan vastaajasi asetuksia ja lisäpalveluita omien sivujesi Liittymätiedot-osiossa kohdassa Vastaaja.
  5. Soita sitten Vastaajaan numeroon 042 333 0 333, jossa sinua pyydetään määrittämään vastaajan kieli ja tunnusluku sekä määrittämään tervehdys.

Huom! Pyydä ensin tarvittaessa yrityksesi liittymäasioista vastaavalta henkilöltä oikeus tilata maksullisia lisäpalveluita.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa soittoaika


PK-yritykset

Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan