Vastaajan käyttöönotto

Näin otat vastaajan käyttöön liittymällesi.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Pääset omaan vastaajaasi soittamalla numeroon 042 333 0 333.

Vastaaja Plus on lisäpalvelu puheliittymiin. Pääkäyttäjänä voit kytkeä sen liittymälle Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa tai työsuhdeliittymän käyttäjänä Minun Teliassa.

Huom! Jos olet Touchpoint- tai VIP-palvelun käyttäjä, tutustu erikseen Touchpointin vastaajan ohjeisiin tai VIPin vastaajan ohjeisiin.

 
Vastaajan käyttöönotto Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat.
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
  4. Lisäpalvelut -kohdasta valitse Hallinnoi lisäpalveluja.
  5. Valitse Vastaaja Plus tai Vastaaja Plus soitonsiirrolla.
  6. Valitse Tilaa ja muista painaa lopuksi Tallenna.
  7. Soita sitten Vastaajaan numeroon 042 333 0 333, liittymällä johon kytkit Vastaajan, jossa sinua pyydetään määrittämään vastaajan kieli ja tunnusluku sekä määrittämään tervehdys.

 

Vastaajan käyttöönotto Minun Telia -sivustolla työsuhdeliittymälle
  1. Kirjaudu asiointipalveluun liittymän käyttäjänä. Kirjaudu
  2. Täytä matkapuhelinnumerosi (esim. 0401234567) ja salasana. Salasanan saat tarvittaessa lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400. Tekstiviesti on maksuton.
  3. Valitse sivulla näkyvä liittymänumerosi.
  4. Valitse Lisäpalvelut.
  5. Pääset hallinnoimaan vastaajasi asetuksia ja lisäpalveluita omien sivujesi Liittymätiedot-osiossa kohdassa Vastaaja.
  6. Soita sitten Vastaajaan numeroon 042 333 0 333, jossa sinua pyydetään määrittämään vastaajan kieli ja tunnusluku sekä määrittämään tervehdys.

Huom! Pyydä tarvittaessa ensin yrityksesi liittymäasioista vastaavalta henkilöltä oikeus tilata maksullisia lisäpalveluita.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan