Vastaajan käyttöönotto

Näin otat vastaajan käyttöön liittymällesi.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Pääset omaan vastaajaasi soittamalla numeroon 042 333 0 333.

Vastaaja Plus on lisäpalvelu puheliittymiin. Pääkäyttäjänä voit kytkeä sen liittymälle Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa tai työsuhdeliittymän käyttäjänä Minun Teliassa.

Huom! Jos olet Touchpoint- tai VIP-palvelun käyttäjä, tutustu erikseen Touchpointin vastaajan ohjeisiin tai VIPin vastaajan ohjeisiin.

 
  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse ylävalikosta Liittymät ja laitteet ja sieltä Matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat.
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
  4. Lisäpalvelut -kohdasta valitse Hallinnoi lisäpalveluja.
  5. Valitse Vastaaja Plus tai Vastaaja Plus soitonsiirrolla.
  6. Valitse Tilaa ja muista painaa lopuksi Tallenna.
  7. Soita sitten Vastaajaan numeroon 042 333 0 333, liittymällä johon kytkit Vastaajan, jossa sinua pyydetään määrittämään vastaajan kieli ja tunnusluku sekä määrittämään tervehdys.

 

  1. Kirjaudu asiointipalveluun liittymän käyttäjänä. Kirjaudu
  2. Täytä matkapuhelinnumerosi (esim. 0401234567) ja salasana. Salasanan saat tarvittaessa lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400. Tekstiviesti on maksuton.
  3. Valitse sivulla näkyvä liittymänumerosi.
  4. Valitse Lisäpalvelut.
  5. Pääset hallinnoimaan vastaajasi asetuksia ja lisäpalveluita omien sivujesi Liittymätiedot-osiossa kohdassa Vastaaja.
  6. Soita sitten Vastaajaan numeroon 042 333 0 333, jossa sinua pyydetään määrittämään vastaajan kieli ja tunnusluku sekä määrittämään tervehdys.

Huom! Pyydä tarvittaessa ensin yrityksesi liittymäasioista vastaavalta henkilöltä oikeus tilata maksullisia lisäpalveluita.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16