Alla on ohjeet laajakaistan avaamiseen. Mobiilinetin avaaminen onnistuu Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa ja kiinteän netin avaaminen tapahtuu tarjouspyyntönä.
Jos olet yritysliittymän käyttäjä, käänny yrityksesi liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.
Avaa mobiilinetti Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
- Kirjaudu asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
- Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Avaa uusi matkapuhelinliittymä.
- Valitse Avaa matkapuhelinliittymä/SIM-kortillinen dataliittymä ja siirry eteenpäin Jatka-painikkeesta.
- Lisää liittymän käyttäjätiedot ja siirry eteenpäin.
- Avaa Liikkuvat laajakaistat ja dataliittymät -alasvetovalikko ja valitse haluamasi liittymätyyppi. Siirry eteenpäin.
- Valitse haluamasi puhelinnumero sekä lisää SIM-korttisi numero tai Tilaa uusi SIM-kortti postitse/Tilaa uusi eSIM. Jos sinulla on käyttämättömiä SIM-kortteja, voit aktivoida liittymän heti.
- Valitse haluamasi lisäpalvelut, estot ja rajoitukset.
- Tarkista esikatselusta liittymän tiedot ja lähetä tilaus Vahvista-painikkeesta.
Vinkki! Voit avata yhdellä tilauksella matkapuhelinliittymän, työntekijän kuluttajalaajakaistan etätyökäyttöön, CID-yritysnumeron ja VIP-numeron. Näet eri vaihtoehtoja sen mukaan, mitä palveluita käytössäsi on.
Vinkki! Voit myös luoda liittymille avausprofiilin, jos avaat niitä usein samoilla ominaisuuksilla, ja tilata SIM-kortteja etukäteen.
Avaa mobiilinetti verkkokaupassa
- Siirry verkkokauppaan
- Valitse haluamasi liittymätyyppi.
- Valitse oikeasta alakulmasta Lisää ostoskoriin.
- Tarkista ostoskorin tuotteet ja valitse Kassalle.
- Tunnistaudu, täytä tilaajan tiedot ja laskutustiedot sekä vahvista tilaus.
Huom! Uutta tunnistautumista ei tarvitse tehdä, kun ensin kirjaudut sisään Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja olet ottanut siellä käyttöösi vahvan tunnistautumisen.
Avaa kiinteä netti tarjouspyynnöllä
Kun tarvitset käyttöösi kiinteän nettiyhteyden toimistoosi tai työntekijällesi, lähetä meille tarjouspyyntö. Etsimme juuri sinulle sopivan ratkaisun käyttötarpeen mukaan.
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
- Kirjaudu asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
- Valitse etusivulta Ota yhteyttä Teliaan.
- Valitse Tee palvelupyyntö.
- Valitse aihealueeksi Tilaa uusi palvelu tai jätä tarjouspyyntö.
- Otsikoi työpyyntö ja valitse aiheeksi Jätä tarjouspyyntö.
- Valitse tuotteeksi Tietoliikenneratkaisut.
- Kerro mihin osoitteeseen ja mihin tarkoitukseen nettiyhteys tulee.
- Lähetä viesti työpyynnön alalaidasta klikkaamalla Lähetä viesti.
- Olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian.
Telia.fi-sivulla
- Siirry tarjouspyyntölomakkeelle.
- Kirjoita viestikenttään mihin osoitteeseen ja mihin tarkoitukseen nettiyhteys tulee.
- Jätä yhteystietosi sekä lue ja hyväksy Telian tietosuojalausunto.
- Lähetä tarjouspyyntö Lähetä-painikkeesta.
- Olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian
Voit myös ottaa yhteyttä
kirjautuneena chatissa, tai
soittamalla yritysasiakaspalveluun
Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.