Kun soitat takaisin vastaamattomaan puheluun, voit määrittää puhelun itsellesi ja käsitellyksi, jotta muut ryhmän jäsenet tietävät asian olevan hoidettu.
- Valitse puheluhistoriasta vastaamaton puhelu
- Soita henkilölle takaisin klikkaamalla luurin kuvaketta
- Avaa tarkemmat tiedot puhelusta klikkaamalla puhelua puheluhistoriassa ja valitse Muokkaa
- Määritä puhelu itsellesi tai jollekin toiselle ryhmän jäsenelle
- Kun puhelu on hoidettu, muuta puhelun tilaksi Käsitelty
- Halutessasi voit lisätä merkinnän puheluun. Merkintä näkyy kaikille ryhmän jäsenille.
Mobiilisovelluksessa puhelu määritetään automaattisesti sinulle, kun soitat takaisin vastaamattomaan puheluun. Puhelun tila (Käsittelemätön, Käsittelyssä, Käsitelty) ei muutu automaattisesti.