Puhelu- ja ryhmäloki

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Näin tarkastelet soittohistoriaasi VIP Plus -palvelussa.

Voit tarkastella puhelulokia mobiilisovelluksella tai VIP Plus -käyttöliittymässä. Palvelussa on saatavilla sekä henkilökohtainen puheluloki että ryhmäloki. 

Näin tarkastelet soittohistoriaasi VIP Plus -palvelussa. Voit tarkastella puhelulokia mobiilisovelluksella tai VIP Plus -käyttöliittymässä. Palvelussa on saatavilla sekä henkilökohtainen puheluloki että ryhmäloki. 

Henkilökohtaisesta puhelulokista näet oman puheluliikenteesi osalta soitetut, vastaamatta jääneet ja vastatut puhelut. 

Henkilökohtainen puheluloki mobiilisovelluksessa

  1. Avaa sovellus
  2. Pyyhkäise vasemmalta oikealle saadaksesi valikon auki.
  3. Valitse Puheluloki

Henkilökohtainen puheluloki työasemapuhelimessa

  1. Kirjaudu VIP Plus -käyttöliittymään
  2. Näet soittohistorian välilehdeltä Puhelut
     

     

Ryhmäloki näyttää asiakaspalvelu- ja välittäjäryhmiin saapuneiden puheluiden osalta vastatut, vastaamattomat ja välitetyt puhelut sekä puheluiden jonotusajan ja keston. Ryhmälokista näkee puhelun käsitellyn asiakaspalvelijan nimen. Voit myös määrittää vastaamattoman puhelun hoidettavaksi itsellesi tai toiselle ryhmän jäsenelle tai kirjoittaa kommentteja puheluhistoriaan.

Ryhmäloki mobiilisovelluksessa

  1. Avaa mobiilisovellus.
  2. Pyyhkäise vasemmalta oikealle saadaksesi valikon auki.
  3. Valitse Ryhmät-välilehti.
  4. Klikkaa oikeassa yläkulmassa olevaa kuvaketta
  5. Voit suodattaa puheluhistoriaa tarkastelemalla vastaamattomia, vastattuja tai siirrettyjä puheluita.  

Ryhmäloki työasemapuhelimessa

  1. Kirjaudu VIP Plus -käyttöliittymään
  2. Valitse Ryhmäjonot-välilehti
  3. Klikkaa jonoa, jonka ryhmälokia haluat tarkastella. 
  4. Valitse välilehdeltä Puheluhistoria
  5. Voit suodattaa puheluhistoriaa tarkastelemalla vastaamattomia, vastattuja, siirrettyjä tai sinulle määritettyjä puheluita.

     

Kun soitat takaisin vastaamattomaan puheluun, voit määrittää puhelun itsellesi ja käsitellyksi, jotta muut ryhmän jäsenet tietävät asian olevan hoidettu. 
 

  1. Valitse puheluhistoriasta vastaamaton puhelu
  2. Soita henkilölle takaisin klikkaamalla luurin kuvaketta
  3. Avaa tarkemmat tiedot puhelusta klikkaamalla puhelua puheluhistoriassa ja valitse Muokkaa
  4. Määritä puhelu itsellesi tai jollekin toiselle ryhmän jäsenelle
  5. Kun puhelu on hoidettu, muuta puhelun tilaksi Käsitelty
  6. Halutessasi voit lisätä merkinnän puheluun. Merkintä näkyy kaikille ryhmän jäsenille. 

Mobiilisovelluksessa puhelu määritetään automaattisesti sinulle, kun soitat takaisin vastaamattomaan puheluun. Puhelun tila (Käsittelemätön, Käsittelyssä, Käsitelty) ei muutu automaattisesti.

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

 

AVAA CHAT

Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
 

Lue lisää käyttötuesta

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaika

Jätä yhteydenottopyyntö


Soita meille

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.

Tutustu yritysmyyjiin


Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste