Näin tarkastelet soittohistoriaasi VIP Plus -palvelussa.
Voit tarkastella puhelulokia mobiilisovelluksella tai VIP Plus -käyttöliittymässä. Palvelussa on saatavilla sekä henkilökohtainen puheluloki että ryhmäloki.
Puhelu- ja ryhmäloki
Näin tarkastelet soittohistoriaasi VIP Plus -palvelussa. Voit tarkastella puhelulokia mobiilisovelluksella tai VIP Plus -käyttöliittymässä. Palvelussa on saatavilla sekä henkilökohtainen puheluloki että ryhmäloki.
Henkilökohtaisesta puhelulokista näet oman puheluliikenteesi osalta soitetut, vastaamatta jääneet ja vastatut puhelut.
Henkilökohtainen puheluloki mobiilisovelluksessa
- Avaa sovellus
- Pyyhkäise vasemmalta oikealle saadaksesi valikon auki.
- Valitse Puheluloki
Henkilökohtainen puheluloki työasemapuhelimessa
- Kirjaudu VIP Plus -käyttöliittymään
- Näet soittohistorian välilehdeltä Puhelut
Ryhmäloki näyttää asiakaspalvelu- ja välittäjäryhmiin saapuneiden puheluiden osalta vastatut, vastaamattomat ja välitetyt puhelut sekä puheluiden jonotusajan ja keston. Ryhmälokista näkee puhelun käsitellyn asiakaspalvelijan nimen. Voit myös määrittää vastaamattoman puhelun hoidettavaksi itsellesi tai toiselle ryhmän jäsenelle tai kirjoittaa kommentteja puheluhistoriaan.
Ryhmäloki mobiilisovelluksessa
- Avaa mobiilisovellus.
- Pyyhkäise vasemmalta oikealle saadaksesi valikon auki.
- Valitse Ryhmät-välilehti.
- Klikkaa oikeassa yläkulmassa olevaa kuvaketta
- Voit suodattaa puheluhistoriaa tarkastelemalla vastaamattomia, vastattuja tai siirrettyjä puheluita.
Ryhmäloki työasemapuhelimessa
- Kirjaudu VIP Plus -käyttöliittymään
- Valitse Ryhmäjonot-välilehti
- Klikkaa jonoa, jonka ryhmälokia haluat tarkastella.
- Valitse välilehdeltä Puheluhistoria
- Voit suodattaa puheluhistoriaa tarkastelemalla vastaamattomia, vastattuja, siirrettyjä tai sinulle määritettyjä puheluita.
Kun soitat takaisin vastaamattomaan puheluun, voit määrittää puhelun itsellesi ja käsitellyksi, jotta muut ryhmän jäsenet tietävät asian olevan hoidettu.
- Valitse puheluhistoriasta vastaamaton puhelu
- Soita henkilölle takaisin klikkaamalla luurin kuvaketta
- Avaa tarkemmat tiedot puhelusta klikkaamalla puhelua puheluhistoriassa ja valitse Muokkaa
- Määritä puhelu itsellesi tai jollekin toiselle ryhmän jäsenelle
- Kun puhelu on hoidettu, muuta puhelun tilaksi Käsitelty
- Halutessasi voit lisätä merkinnän puheluun. Merkintä näkyy kaikille ryhmän jäsenille.
Mobiilisovelluksessa puhelu määritetään automaattisesti sinulle, kun soitat takaisin vastaamattomaan puheluun. Puhelun tila (Käsittelemätön, Käsittelyssä, Käsitelty) ei muutu automaattisesti.
Etsi ohjeita
Ota yhteyttä
Asiointipalvelut
Minun Telia Yrityksille
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Telia Yrityksille -verkkokauppa
Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
Muut asiointipalvelut
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta
IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille
Asiakaspalvelu
Yhteydenotto
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm
Käyttötuki
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Yritysmyynti
Yhteydenotto
Varaa soittoaika
Soita meille
Ma–pe 8–16
(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Paikalliset yritysmyyjät
Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat
Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.