Kielivaihtoehdot

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Tässä artikkelissa kerrotaan, miten voit määrittää kielen VIP Plus -palvelussa.

VIP Plus -käyttöliittymän, työasemapuhelimen, mobiilisovelluksen ja VIP Plus -pääkäyttäjäportaalin kielenä voi olla suomi, ruotsi tai englanti. Kielivalinta vaikuttaa esimerkiksi siihen, millä kielellä toinen yrityksesi VIP Plus -käyttäjä kuulee muiden käyttäjien tiedotteet. Ulkoiset soittajat kuulevat tiedotteet joko organisaation kielellä tai käyttäjän vastaajaan määrittelemällä kielellä. Käyttäjä voi määrittää sovelluksien ja käyttöliittymän kielen itse.


VIP Plus -käyttöliittymän kielen määrittäminen 

  1. Kirjaudu VIP Plus -käyttöliittymään ja valitse valikosta Asetukset ja Kieli ja aikavyöhyke. Kirjaudu
  2. Valitse haluamasi kieli ja klikkaa Tallenna

VIP Plus -pääkäyttäjäportaalin kielen määrittäminen

  1. Kirjaudu VIP Plus -pääkäyttäjäportaaliin ja valitse kieli vasemmanpuoleisesta valikosta. Kirjaudu

Mobiilisovelluksen kielen määrittäminen

Käyttäjä voi määrittää mobiilisovelluksen kielen itse. Mobiilisovelluksen kieli määräytyy puhelimen käyttöliittymän mukaan. Mobiilisovellus tukee useita kieliä, kuten suomi, ruotsi, englanti, ranska ja saksa.

Lisää samasta aiheesta

Soitonsiirto VIP Plus -palvelussa

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

 

AVAA CHAT

Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
 

Lue lisää käyttötuesta

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaika

Jätä yhteydenottopyyntö


Soita meille

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.

Tutustu yritysmyyjiin


Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste