Lomalle lähdössä? Katso näppärät vinkit loma- ja poissaolotiedotteen tekemiseen Lue lisää

Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Takaisin

Puhelimella ei voi soittaa - mikä neuvoksi?

Puhelimella ei voi soittaa – Toimi näin:

Kuuntele millaisen virheilmoituksen saat yrittäessäsi soittaa

  • Verkko varattu: verkko on hetkellisesti ruuhkautunut, yritä soittoa hetken kuluttua uudelleen.
  • Ei yhteyttä verkkoon: sammuta puhelimesta virta ja käynnistä se uudelleen.
  • Tästä numerosta ei voi soittaa valitsemaasi numeroon: Yrität soittaa sellaiseen numeroon, johon sinulla ei ole soitto-oikeutta (esim. palvelunumerot). Palvelupuheluestoja saa muutettua ja poistettua Yritysportaalista.

Jos saat jatkuvasti Verkko varattu tai Ei yhteyttä verkkoon -ilmoituksen, lue toimintaohjeet alapuolelta.

Tee näin, jos puhelimella soittaminen ei onnistu:

  • Käynnistä puhelin uudelleen
  • Jos uudelleenkäynnistys ei auttanut, tarkista verkon häiriötiedotteet
  • Kokeile SIM-korttia toisessa puhelimessa, jotta selviää onko ongelma liittymässä vai puhelimessa
  • Mikäli kartalta ei löytynyt akuuttia häiriötilannetta, ota yhteyttä tekniseen yritysasiakaspalveluun numeroon 020 693 693 (24/7) tai tältä sivulta löytyvät chat-palvelun (avoinna ma-pe klo 8-16.30) kautta
  • Voit myös kirjata vikailmoituksen Yritysportaalista

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen liittymä- ja laitetilaukset pitää toistaiseksi tehdä erikseen. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät