Takaisin

Laskutusosoitteen tai käyttäjätietojen muutos

Onko yritykselläsi uusi osoite tai onko työntekijäsi vaihtanut sukunimeä?

Voit ilmoittaa tietojen muutoksista, jos

  • sinulla on yrityksenne allekirjoitusoikeus tai
  • olet yrityksenne Telialle ilmoittama yhteyshenkilö.

Muutoksia voit tehdä joko Yritysportaalissa, chatissa tai täyttämällä palvelupyyntölomakkeen. Yritysportaalissa yrityksesi tiedot ovat kätevästi valmiina ja voit seurata käsittelyn etenemistä.

ilmoita muutoksesta chatissa

Chat on avoinna arkisin 8.00–16.30. Avaa chat sivun oikeasta reunasta ja kerro ongelmastasi. Saat asiantuntevaa apua heti.

Voit myös soittaa yritysasiakaspalveluumme. Yhteystiedot löydät tämän sivun alaosasta.

Ilmoita muutoksesta Yritysportaalissa 

Laskutusosoitteen muutos Yritysportaalissa 
  1. Kirjaudu Yritysportaaliin
  2. Valitse Laskutus ja maksaminen → Laskutustiedot 
  3. Valitse laskutustieto jota haluat muuttaa 
  4. Muokkaa tiedot ja tallenna ne 
Käyttäjätietojen muutos Yritysportaalissa 
  1. Kirjaudu Yritysportaaliin
  2. Siirry Hallinnoi-osion Tuotteet ja palvelut -välilehdelle
  3. Etsi ja valitse käyttäjä 
  4. Muokkaa käyttäjätietoja 

Ilmoita muutoksesta lähettämällä palvelupyyntö