Löydät alta ohjeita laskutustietojen muuttamisesta. Voit ilmoittaa laskutustietojen muutoksista, jos sinulla on yrityksen allekirjoitusoikeus tai sinut on ilmoitettu Telialle yrityksesi yhteyshenkilöksi.
Voit muuttaa Minun Telia Yrityksille asiointipalvelussa:
Laskun maksajan nimeä
Viitettä
Osoitetta
Laskun kieltä
Laskutustapaa
Lisäksi voit muokata tekstiviestilaskun vastaanottajan puhelinnumeroa, jos kyseinen palvelu on yrityksesi käytössä.
Huom! Jos tarvitset yrityksen ulkopuolisena toimijana (esim. kirjanpitäjänä) pääsyn yrityksen laskutustietoihin, pyydäthän yrityksen vastuuhenkilöltä oikeudet Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Lue lisää
Laskutustietojen muutos Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa näkyvään laskuun
Yksittäinen lasku
Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
Valitse ylhäältä Laskutus kohdasta Laskut.
Valitse välilehti Laskutustilit.
Valitse seuraavaksi lasku, jota haluat muokata, klikkaamalla laskutustiliriviä.
Paina Muuta laskutustietoja-painiketta .
Tee haluamasi muutokset ja paina tallenna.
Kaikki yrityksen laskut (asiakaskohtainen muutos)
Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
Valitse ylhäältä Yhteystiedot ja viestit.
Valitse Palvelupyynnöt ja sieltä Tee palvelupyyntö.
Valitse Laskutustietojen muutokset ja oikea vaihtoehto kohdasta Kategoria.
Täytä pyydetyt tiedot.
Lähetä palvelupyyntö.
Laskutustietojen muutos laskuihin, jotka eivät näy Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
Valitse ylhäältä Yhteystiedot ja viestit.
Klikkaa Palvelupyynnöt ja sieltä Tee palvelupyyntö.
Valitse Laskutustietojen muutokset -lomake ja täydennä tiedot.
Lähetä palvelupyyntö.
Voit myös ottaa yhteyttä
kirjautuneena chatissa , tai
soittamalla yritysasiakaspalveluun
Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.