Lomalle lähdössä? Katso näppärät vinkit loma- ja poissaolotiedotteen tekemiseen Lue lisää

Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Kaikki artikkelit

Tältä sivulta löydät tiukkaa asiaa digitaalisen vallankumouksen ja maailman ilmiöistä. IoT, älykaupungit, robotiikka, 5G – lue lisää, opi ja inspiroidu!
Mitä haluaisit lukea?
Euromasterin asiakaspalvelu parantui uudella Kontakti M -asiakaspalveluratkaisulla
Rengasalan jätti Euromaster halusi palvella asiakkaitaan entistä nopeammin ja lisätä asiakaspalvelijoidensa työtyytyväisyyttä. Yritys saavutti tavoitteet Telian Kontakti M -ratkaisulla.
Tähti Katsastus paransi asiakaskokemusta vaihdepalvelun avulla
Kaikki yritykseen saapuva puhelinliikenne on ohjattu yhteen numeroon asiakaspalvelijoiden käsittelyyn.
Moderni viestintäratkaisu ui Imatran Kylpylään – asiakaskokemus parantui kohisten
Imatran Kylpylässä ollaan sitä mieltä, että vapaa-ajalta on oikeus vaatia parasta palvelua –  myös ruuhka-aikoina
Asiakaskokemus on digitalisaation pysyvä ykköstrendi – vuonna 2018 sen rakentamista tukevat yhä useammin sosiaalinen ostaminen ja saumaton, ennakoiva asiakaspalvelu
Asiakaskokemuksen parantamiseksi on vuonna 2018 tarjolla uskomattomalta tuntuvia ratkaisuja, joita hyödyntää toistaiseksi vain pieni osa suomalaisyrityksistä.
Asiakaskokemus uudelle tasolle modernin viestintäratkaisun avulla – Porvoon kaupunki valitsi Telian
Nykyaikainen viestintäratkaisu on Porvoon kaupungille tärkeä, jotta se voi palvella paremmin sekä asukkaita, työntekijöitä että kävijöitä.
Asiakaspalveluratkaisu paransi Tumik Oy:n asiakaskokemusta
Tumik Oy otti käyttöön Telian Kontakti M -palvelun asiakaspalvelun parantamiseksi.
Sonera asiakaspalvelu, kuinka voin auttaa?
Vuonna 2012 yritysasiakkaat voivat edelleen soittaa meille, ja se onkin suosituin kanava asioiden hoitoon.