Kaikki artikkelit

Ei enää kauppareissuja kesken työpäivän – Telian B2B-verkkokaupasta ostettu tuote on useimmiten perillä jo seuraavana päivänä

2 min

Miltä kuulostaisi, jos yrityksesi laitteet ja palvelut pystyisi tilaamaan suoraan työpisteeltäsi viidessä minuutissa? Telian B2B-verkkokaupasta voit ostaa vaikka kännykällä tien päällä. Jos varastossa riittää tavaraa, on toimitus yleensä perillä jo seuraavana arkipäivänä.

Jos työskentelet paikkakunnalla, joissa etäisyydet kauppoihin ovat pitkät, osaat varmasti arvostaa verkkokaupan vaivattomuutta. Myös se on monelle iso etu, ettei asiointi ole sidottu aukioloaikoihin.

”Pienyritykselle, jonka arki on aamusta iltaan hektistä liiketoiminnan pyörittämistä, voi kauppaan menosta muodostua isompikin ponnistus”, Telian verkkokaupan myynnistä vastaava Mari Myllynen sanoo.

Joka toinen asioi Telian verkkopalvelussa kännykällä

Kun ostat Telian verkkokaupasta, voit luottaa siihen, että ostaminen on turvallista. Asiointi onnistuu huoletta millä tahansa laitteella – toiminnot ovat aina samat.

”Olemme huomanneet, että kun tarjoamme hyvän kokemuksen, eivät yritysasiakkaatkaan pelkää matkapuhelimella ostamista”, Myllynen toteaa.

Telia on Suomen paras digitaalisessa asiakkuudenhallinnassa

Nopeat toimitusajat perustuvat automaatioon

Telian asiakkaiden kanssa käydyissä keskusteluissa on tullut esille, että moni on ollut positiivisesti yllättynyt laitteiden toimitusnopeudesta. Verkkokauppatilauksesi saapuvatkin monessa tapauksessa jo seuraavana arkipäivänä.

Taustalla vaikuttaa Telian osto- ja toimitusputken jatkuva automatisointi. Kaikki käsin tehdyt vaiheet hidastavat prosessia, ja siksi siitä pyritään tekemään mahdollisimman automaattinen.

Telian verkkokaupassa asiointi koetaan vaivattomaksi

Asiakastyytyväisyysmittauksissa Telian verkko-ostaminen on saanut jatkuvasti kiitettäviä arvosanoja. Tärkeimmäksi syyksi asiakkaat ovat nostaneet ostamisen helppouden, mikä näkyy monin tavoin:

  • Valikoima on pienen yrityksen tarpeisiin sopiva: löydät esimerkiksi uuden työntekijän tarvitsemat laitteet ja palvelut helposti yhdestä paikasta.
  • Sinun tarvitsee vain syöttää yrityksesi Y-tunnus ja järjestelmä hakee automaattisesti yrityksesi muut tiedot.
  • Jos tarvitset apua tuotteen tai palvelun valintaan, saat toimistoaikaan henkilökohtaista palvelua chatissa.
  • Asiakaspalautteita luetaan tarkasti ja virhetilanteet korjataan heti.

Ostotietosi tallentuvat tulevia asiointeja varten

Ostosi jälkeen pääset tekemään jatkotilauksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa (linkki). Siellä sinua palvellaan entistä henkilökohtaisemmin tarpeidesi mukaisesti. Voit esimerkiksi lisätä tuotteisiisi uusia ominaisuuksia tai kopioida uudelle työntekijälle olemassa olevan liittymäpaketin, jolloin sinun ei tarvitse käydä tilausputkea joka kerta läpi.

”Telia.fi-sivulta alkava verkkopalvelu on monipuolinen kokonaisuus, jossa voit tehdä helposti ostoksia ja jatkaa sitten asiointia”, Myllynen summaa.

Teksti: Terhi Hietamäki

Meiltä saat työympäristöösi ja liiketoimintaasi sopivat laitteet, liittymät ja yhteydet.

Tutustu Telian näppärään B2B verkkokauppaan.

B2B verkkokauppaan
Lisää samasta aiheesta

Artikkelin aihealueet

Kotisivut

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan