Aukioloajat ja poikkeusaikataulun lisääminen

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Muuta aukioloaikoja Smart Connect kutsunumerolle alla olevan ohjeen mukaisesti.

  1. Kirjaudu pääkäyttäjän tunnuksilla Telia Smart Connect -web käyttöliittymään tästä.
  2. Vasemmalta ylhäältä kolmea viivaa jonka takaa aukeaa asetusvalikko. 
  3. Valitse "Hallinta"
  4. Tämän jälkeen valitse "Puhelinliikenteen asetus" -välilehti.
  5. Lopuksi paina kohdasta "Avaa napsauttamalla Visual Admin"
  6. Visual admin näkymässä valitse "Aukioloajat"
  7. Valitse muokattava aukioloaika painamalla rattaan kuvasta
  8. Muuta vakio aukioloaikaa laajentamalla ja supistamalla vihreää "Auki" palkkia halutulle päivälle, tai vaihtoehtoisesti kirjoittamalla uudet aukioloajat sen jälkeen kun olet painanut vihreästä palkista.

Poikkeusaukioloajan voi asettaa painamalla alempaa valitsemalla poikkeusaikataululle alkupäivän ja loppupäivän.

  1. Paina "Lisää uusi poikkeus"
  2. Tämän jälkeen anna poikkeukselle nimi esimerkiksi "Jouluaatto" ja paina "Tallenna"
  3. Seuraavaksi voit asettaa poikkeuspäivälle uudet sulku- ja aukioloajat
  4. Tallenna poikkeus painamalla "Tallenna poikkeus"
     

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

 

AVAA CHAT

Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
 

Lue lisää käyttötuesta